Olisin kiinnostunut kokeilemaan OIKEAA thai-hierontaa, mutta varat eivät riitä matkustamiseen.
Joten onko kukaan löytänyt suomesta paikkaa jossa olis töissä koulutettuja thai-hierojia. En siis kaipa minkäänlaista eoottista hierontaa.
Thai-hieronta
17
17309
Vastaukset
- Rohkeasti vain
Valitettavasti "sellaista" toimintaa on kutsuttu thaihieronnaksi ja siksi sen maine on huono.
Thaimaassa löhösin rannalla, ja eräs nainen tarjosi ilmaisen parin minuutin thaihierontaa esitelläkseen sitä.
En ottanut hierontaa, koska ei huvittanut. Harmikseni kuulin, että se on aivan mahtavaa! Taivuttelua ja nivelien naksuttelua. Hentokin nainen saa voimaa, kun käyttää hierottavan raajoja vipuvarsina!!!
Katso netistä kuinka mainostavat itseään... Ja oikeassa paikassa on näkyvillä todistus suoritetusta hierojantutkinnosta (Bangkokissa). Ja pukeutuminen on kaikkea muuta kuin seksikästä... - jarkko
Tiedän ainakin 2 thai hieronta paikkaa missä eroottinen puoli ei ole pääasia hieronnassa. Mistä päin suomea olet palvelua hakemassa ?
- urheiluhieroja
etelä-suomesta olisi mukava löytää paikka. Tre-hki
- jarkko
urheiluhieroja kirjoitti:
Helsingissä Sepänkadulla on loistava hieronta ja Hollolaassa ainakin lukemastani päätellen toinen.
Numeroita minulla ei ole mutta tuo Sepänkadun paikka löytyy kirkon kohdalta. - minä vain
jarkko kirjoitti:
Helsingissä Sepänkadulla on loistava hieronta ja Hollolaassa ainakin lukemastani päätellen toinen.
Numeroita minulla ei ole mutta tuo Sepänkadun paikka löytyy kirkon kohdalta.Hollolassa oli tosi asiallinen, muttä hän on myynyt paikan, ja vaihtanut alaa.
Nykyisin taitaa tilanne Hollolassa olla toisenlainen. - Anonyymi
urheiluhieroja kirjoitti:
Www.exoticsparwellness.com
- r5enki
Hollolan ainut thai-hieronta on hyvä. Kouvolan torikatu kakkosessa on hyvä hieronta. Onhan niitä.
- nettisivua. En tosin tiedä
Tosi tyhmä kysymys mutta kun en oikeasti tiedä mitä oikea thaihieronta on:
http://www.hierojat.info/ - Tibet
Olen opiskellut Thaimaassa Bangokissa Wat Po traditional thai massage schoolissa thai hierontaa. Olen siis koulutettu thaihieroja. Hoito on erittäin rentouttavaa ja vapauttaa "lukkoja" kehosta. Hoito tapahtuu lattialla ohuella patjalla.
Hoidon voi tehdä koko vartalolle tai keskittyä tiettyihin alueisiin kehossa.
Hoidon aikana hoitaja laittaa hoidettavan helppoihin ns. jooga-asanoihin ja venyttää, painelee ja rentouttaa lihaksia.
Hoito poistaa elimistöstä mm.kuonaa jota kertyy lihaksiin. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä nimimerkkiin. Asun Helsingissä.- hierottava
^ Miten sinuun siis saisi yhteyden. Olen kiinnostunut oikeasta thaihieronnasta.
- joopa joo
timo hei lähetätkö puhelin numerosi 0405122474
- Kyläillyt
Hei!
Helsingin Malmilla on Soidintiellä erittäin hyvä hoitola (spa oikeastaan). Voin suositella lämpimästi kaikille! Kielitaitoa on, eikä ole mitään läpsyttelyä tai ehdotteluja.- mie vaan
Ai, eikös Soidintiellä saa intiimiä hierontaa?
- Sam0049
Olin kiertelemässä Malmilla ja huomasin tuon liikkeen Soidintiellä. Minusta näytti, että teippauksia oli hiukan muuteltu. Onkohan Spa vielä entisellä mallillaan? Kannattaako siellä käydä?
- Riippuu
täysin siitä, kuinka hyvän soidin-performanssin osaat esittää...
- Anonyymi
Paremmin six sense man spa nokia poutuntie 5 37100 Finland 🇫🇮 10 erilaisia luonnollisia tapoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164428- 162206
- 1882026
- 1041433
- 711305
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736