Please AUTTAKAA!!

ehkä hölmö

Entinen ana nykyinen bulimikko haluis takaisin anaks tai ees vähäsen laihtuu.Nykyään jos työnnän sormet kurkkuun ja oon syöny mult ei silti tuu mitään!Ennen tuli mut nyt ei,miks!Kertokaa oksennusvinkkei!Ulostuslääkkeetkään ei meinaa koht enää toimii.Mul on nyt jo varmaa suoli paskana.Miten pystyisin taas laihtuu 10kg mahdollisimman lyhyel ajal ja saisin itsehillintää?Ihan kaikki vastaukset kelpaa!Pyydän auttakaa!Ja jos joku on valmis alottaa mun kaa ainaki 10kg laihdutuksen viimeistään jouluun mennes nii ilmotelkaa!!!Olen 15 vuotias.

8

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi oikein

auttaa enää jos olet onnistunut ilaamaan suolen laxatiiveilla. Suolivauriot ovat eruuttamattomat. Saat elää tuon suolen kanssa niinkuin arhaiten taidat. Olet onnistunut melko hyvin ilaamaan elimistösi. sääli

• Mie

Mulla on kans tavoitteena se 10kg (enempi parempi) Mahollisimman nopeesti! Mulle ei tullu bulimiaa, se jäi siihen ahmimiseen (BED)Nyt haluun vaan takasin siihen mistä alko meneen pieleen! MÄ niin vihaan itteäni jus nyt! Eli tässä on sulle laihdutuskamu! Oon 16 vuotias.

• Ehkä hölmö

Kiitos paljon kuka oletkin kun olet valmis aloittamaan laihiksen mun kaa.Paljon oot pitkä ja paljon painat täl hetkel?Paljon painoit sillon ennen ku alko menee pielee?Alimmillani mä painoin noin 35,5-36kg ja oon pitkä 158cm.Oon ajatellu ettei mun tarvii ihan niin laihks laaihduttaa ku sillon olin,mut varmaa johonki 37-38kg kuulostaa ihan hyvält,nimittäin ton painosena olin viel pirtee.Ja nyt mä sit valitettavasti painan jotain 47kg ja mua hävettää ihan hirveesti sanoo toi äänee.Tää on eka kerta ku sanon mun painon.Käytätkö mitää ulostuslääkkeit?Nimittäin mä käytän aina sillon ku oksentaminen ei onnistu eli melkein joka päivä.Ootko viel valmis alottaa mun kaa laihduttaa vaik oonki bulimikko?

• linnea
        Ehkä hölmö kirjoitti:

Kiitos paljon kuka oletkin kun olet valmis aloittamaan laihiksen mun kaa.Paljon oot pitkä ja paljon painat täl hetkel?Paljon painoit sillon ennen ku alko menee pielee?Alimmillani mä painoin noin 35,5-36kg ja oon pitkä 158cm.Oon ajatellu ettei mun tarvii ihan niin laihks laaihduttaa ku sillon olin,mut varmaa johonki 37-38kg kuulostaa ihan hyvält,nimittäin ton painosena olin viel pirtee.Ja nyt mä sit valitettavasti painan jotain 47kg ja mua hävettää ihan hirveesti sanoo toi äänee.Tää on eka kerta ku sanon mun painon.Käytätkö mitää ulostuslääkkeit?Nimittäin mä käytän aina sillon ku oksentaminen ei onnistu eli melkein joka päivä.Ootko viel valmis alottaa mun kaa laihduttaa vaik oonki bulimikko?

Tuntuu todella edesvastuuttomalta vastata viestiisi nuoren ikäsi takia, mutta itsekäs kun tässä asiassa olen niin pakko on ilmoittautua mukaan.

Olen siis 20-vuotias ja tavoitteenani myös tuo sama -10kg jouluun mennessä. Kärsin juuri sinun ikäisenäsi 14-16 -vuotiaana syömishäiriöstä ja laihmillani olin 42kg:ssa, pituutta siis 163cm. Sen verran laihalta ainakin perheen ja ystävien silmissä vaikutin, että huolestuivat. Viimeisen neljän vuoden aikana olen lihonut paljon, osittain ahmimisen takia ja nyt haluaisinkin saada sen kertyneen painon pois. En kyllä aivan sinne 42kg:oon, mutta 47kg on tavoitteena.

Olen laatinut itselleni tiukan viikkosuunnitelman, jonka noudattamisen aloitan huomenna. Opiskelu ja tentteihin luku tulee viemään seuraavan parin kuukauden ajan paljon vapaa-aikaani eli kaikki opisekeluun käytetyt tunnit ovat ainakin pois syömisestä.

Kertokaa, miten itse aiotte aloittaa?

• Mie
        Ehkä hölmö kirjoitti:

..Olen siis todella iso just nyt, joten en halua hirveästi painoani toitottaa, mutta olen miltei saman pituinen kuin sie, 156 cm. Mä painoin alimmillani n.40kg eli sen alle pyrin. mä en haluu alkaa käyttään ulostuslääkkeitä koska en haluu et mun suoli menee paskaks (oon kyl joskus pahana päivänä kokeillu), mutta aion hankkia pore- ja kromitabletit, ainakin näin aluks.

Tottakai alan laihduttaan sun kans vaikka ootkin bulimikko!

näin aluks ajattelin kokeilla ananaskuuria, eli söisin vaan ananasta ja kreippiä n. viikon tai kaks. Oon ennenkin kokeillu sitä ja mulla se tuntuu toimivan.onko teillä siitä kokemusta?

Mä yritin tänään löytää jostain vaakaa ku mul ei oo, mut en löytäny ku ne on niin hemmetin kalliita! Mut mä aion viel löytää sen tän päivän aikana!

Huomenna lisää! (en pääse enää tänään koneelle)

• ehkä hölmö
        linnea kirjoitti:

Tuntuu todella edesvastuuttomalta vastata viestiisi nuoren ikäsi takia, mutta itsekäs kun tässä asiassa olen niin pakko on ilmoittautua mukaan.

Olen siis 20-vuotias ja tavoitteenani myös tuo sama -10kg jouluun mennessä. Kärsin juuri sinun ikäisenäsi 14-16 -vuotiaana syömishäiriöstä ja laihmillani olin 42kg:ssa, pituutta siis 163cm. Sen verran laihalta ainakin perheen ja ystävien silmissä vaikutin, että huolestuivat. Viimeisen neljän vuoden aikana olen lihonut paljon, osittain ahmimisen takia ja nyt haluaisinkin saada sen kertyneen painon pois. En kyllä aivan sinne 42kg:oon, mutta 47kg on tavoitteena.

Olen laatinut itselleni tiukan viikkosuunnitelman, jonka noudattamisen aloitan huomenna. Opiskelu ja tentteihin luku tulee viemään seuraavan parin kuukauden ajan paljon vapaa-aikaani eli kaikki opisekeluun käytetyt tunnit ovat ainakin pois syömisestä.

Kertokaa, miten itse aiotte aloittaa?

Yritän ainaski tulla pikkuhiljaa toimeen ilman ulostuslääkkeit,mitä ehkä tässä vähän nyt epäilen.Yritän syödä mahdollisimman terveellisesti ja välillä herkkuja sillon ku lankeen niihin,mut yritän sit varmaan perään oksentaa ja varmaan otan ulostuslääkketkin mukaan tähän laihikseen.Yritän nyt saada ittelleni tarpeeks viel motivaatioo et jaksaa urheilla.Tsemii sulleki!Toivottavasti onnistut!

• ...
        Mie kirjoitti:

..Olen siis todella iso just nyt, joten en halua hirveästi painoani toitottaa, mutta olen miltei saman pituinen kuin sie, 156 cm. Mä painoin alimmillani n.40kg eli sen alle pyrin. mä en haluu alkaa käyttään ulostuslääkkeitä koska en haluu et mun suoli menee paskaks (oon kyl joskus pahana päivänä kokeillu), mutta aion hankkia pore- ja kromitabletit, ainakin näin aluks.

Tottakai alan laihduttaan sun kans vaikka ootkin bulimikko!

näin aluks ajattelin kokeilla ananaskuuria, eli söisin vaan ananasta ja kreippiä n. viikon tai kaks. Oon ennenkin kokeillu sitä ja mulla se tuntuu toimivan.onko teillä siitä kokemusta?

Mä yritin tänään löytää jostain vaakaa ku mul ei oo, mut en löytäny ku ne on niin hemmetin kalliita! Mut mä aion viel löytää sen tän päivän aikana!

Huomenna lisää! (en pääse enää tänään koneelle)

Ootte sairaita.

• mimmi

ihan alko itkettää kun luin teidän viestejä. kukaa, jolla on syömnishäiriö ei halua kannustaa muita laihduttamaan..edesvastuutonta. te ootte vielä niin nuoria. yrittäkää ymmärtää että tolla tiellä elämästä ei tuu sen helmpompaa. älkää pilatka teidän kroppaanne, hakekaa nyt apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe