Eli miten se oikeastaan toimii, onko se niin että siitä "rake"sta mikä menee voittopotista niin saa sitten osan takaisin rakebacksopimuksella? En tiedä mitään rakebackistä sillä olen vain pelannut paff:illa. Ja siellä ei todellakaan voi pelata voittavana pelaajana paitsi (ehkä) isommissa limiteissä... Mutta sain kuitenkin 10 kertaistettua
alkukassani ja nyt päätin vaihtaa pokerihuonetta ja haluaisin tietää millä sivustoilla on mahdollista käyttää rakeback "järjestälmää"?
Vai kannattaako tehdä rakebacksopimusta ollenkaan sillä aion pelata 0.25/0.50 NL Texas holdemia ja yrittää kasvattaa kassani 3K:hon että pääsen pelaamaan 0.5/1.0 NL Texas Holdemia siitä sitten ylös päin...
Kun/Jos olen saavuttanut 3K:n rajan vaihdan varmaan sivustoa ja lähden vähän bouns "huoraamaan ".
Mutta mutta saa nähdä miten pokeriura lähtee käyntiin...
Kiitos jos joku jaksaa vaivautua ja vastaa minun esittämiin kysymyksiin.
T.AjssA
Rakeback:ista ja pokerista
4
397
Vastaukset
- Peluri
Rakeback tarkoittaa että saat osan talolle tienaamastasi rakesta takaisin. Riippuen sopimuksesta se voi käsittää osuuden "gross rakesta" jolloin saat osuutesi ns. brutosta eli reilun siivun ilman vähennyksiä. Itse pelaan parilla eri saitilla(www.pokerihuone.com ja www.pokerclub24.com) joista Pokerclub24 tarjoaa tällä hetkellä 35% rakebackin laskettuna gross rakesta. Kyseinen saitin rakeback osio löytyy tuolta:
http://www.pokerclub24.com/rakeback.php- assaj
Kiitos vastauksetsta. Mutta kyllä sitä saa kirjoitta
tähän treahdiin muutakin pokeriin liittyvää ;D T.AssAj - Nimetön
primaan 45% rakeback jokapäivä rake nostettavissa ja partyynki jotain koodia normaali bonusten lisäksi
[email protected]
- www.Rakeback.com
www.Rakeback.com sivustolla on tietoa monista pokerisaiteista/verkostoista mille saa rakeback sopimuksia. Support vastaa myös suomeksi kysymyksiin.
Terveisin,
Mika Ollila
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770