Kun Tuli tuota rahaa niin paljon että en tiijjä et mitä niille tekisin...
Puimuri ja traktorit (3) ovat pari-kolme vuotta vanhoja että ei oikeen kehtais vielä niitäkään vaihtaa. Emännälle vois tietysti ostaa oman mersun, mutta kun ei sillä oo ajokorttii niin mitäpä se sillä.... Hiton vaikkeeta.
Naapurin kiusaks vois tietysti ostaa ihan vaan huvikseen isomman traktorin kuin mitä sillä on, mutta kun en minä sitä oikkeesti tarvvii.
Ulkomaillehan vois lähtee mutta kun olin viime talven Bankokissa niin sain sieltä sellasen paska tauvvin että eipä ulkomaan matkailu ennää kiinnosta.
Antakkee hyviä ideoita mihin laittasin nuo 125 000 eurroo.... on miulla vielä viimevuotisiakkii muutama kymppi
Mitä teen tukirahoillani???
19
2059
Vastaukset
- sama täällä
että olet saanut rahat jotka olet ansainnut kovalla työllä.Älä anna niitä ainakaan kaupungin sosiaalipummeille. Pidä vaan itse.
- viinaa
kaikilla rahoilla ja juo ne. Viinassa raha ei mene hukkaan.
- Veijo
... tulet maksaneeksi myös veroja :-D.
ja osta mersu tai saappi, silläkeinoin työllistät, ja emäntäkin on varmaan tyytyväinen. Tai kohta ainakin on, jahka kuskin kanssa tutustuvat....!
- viljanviljelijä
Saattasivat ruveta kylillä puhummaan jotta oon lotossa voittanu...
- Saappia
kehtoo ostoo eihän se kelepoo ees mustallaisille, tommonen terhakan näkönen tiina-muori voes olla kova sana.
- viljanviljelijä
Lahjottaa tuolle markka-eurolle muutama kymppi kun sitä tuntuu niin mahottomasti harmittavan nämä tuet...
- juntti
Työnnä hanuriis!
- martiktevi
Hommaa ainakin tabletteja ja jos ei auta psykiatri.
- retu
Käy valittamassa verottajalle.
- städi
Lahjoita Helsingin asunnottomille niin ei tarvitse turhaan murehtia siellä maalla noin ikäviä ongelmia.
- Jussi
Sillä on kaikki saaneet taloutensa kuralle. Kato että suku on kova ja ala kiertämään raveissa sen kanssa niin ei enää rahan paljous vaivaa.
- en usko et...
olet viljelijä ollenkaan !!! Noi jutut ei kuulosta uskottavilta...eipä se todellisuudessa tollai mee !!
Varsinkaan viljanviljelijällä ja nyky hinnoilla !!- EU-avustaja
No provohan tuo taita olla!?
Taitaa vaatia noin 450- 500 ha tukikelpoista peltoa, jotta nyt maksuun tulleista LFA- ja ympäristötuesta koostuisi moinen summa. Noin 1/3 maksetaan tämä vuoden peltotuista myöhemmin.
Suomessa on muutama( alle 10) yksityistä noin isoa tilaa. Että voihan se joku "iso isäntä" tännekin kirjoittaa....
- retu
Pyyhi persees.
- paalari
voisin keksiä niille jotain käyttöö...voitas vaikka paalata ne ekaks, olisivat paremmin käisiteltävissä...( sullahan piti sitä paljon tulla?) noi suurpaalit on siinä kätevii, jos et oo huomaannu ??!!!
- ihmettelijä
sä kehtaa tulla noin pieniä summia tänne esittelee.
No eihän tolla nykysin kaupasta mitään saa, muuta kuin pikku vehkeitä ja niillähän ei enää ole vaihtoarvoo!- karjatilallinen
On se hyvä ,kun jollakin on rahaa.Toi rahan sijottaminen?Taisi olla vitsi?Mua ei kyllä yhtään naurata!
- työmyyrä tehtaassa
karjatilallinen kirjoitti:
On se hyvä ,kun jollakin on rahaa.Toi rahan sijottaminen?Taisi olla vitsi?Mua ei kyllä yhtään naurata!
kiva että jollain on järki maassa
Itse olen töissäkäyvä kaupunkilainen ja ymmärän sen että jos tukee saa se on hänen palkkaansa ja ilman koneita töitä ei tehdä ku Suomi filmeissä tollainen retostelu ei aja kenenkään etua jatkoo sulle karjatilan omistaja Suurtilalliset ei ajattele kuin omaa itseensä ne ei ole karjatillisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847