Onko muita nettifirmoja kuin viherpeukalot?
Haluaisin tilata kukkasipuleita, mutta viherpeukaloiden varasto näytti jo tyhjältä.
mistä
4
2539
Vastaukset
- ihmeessä
Silläkin postimaksulla saat monta sipulia kaupasta,miksi tilata jostain netistä...en ymmärrä.Kaupassa näkee mitä ostaa, niitä kun myydään myös yksitellen.
- Marion.T.
Korpikangas nettiosoite on www.korpikangassiemen.fi
Olen saanut mahtavan komeita kukkasipuleita sekä siemeniä täältä.
Ostan sipuleita myös kaupasta, ja ne kyllä tulevat halvemmiksi, mutta aina ei sipulit ole olleet kovin hyviä.
Koprpikankaalta olen saanut parhaat sipulit ja myös upeat erikoisuudet. - Rauni-Riitta
Itse tilasin pihakaupasta (www.pihakauppa.fi). Toimitus oli ainakin nopea eikä hinnallakaan olleet pilattuja.
- anelmas
Katsoin englantilaisen puutarhurin ohjelman keväällä. Hän selitti sipulikasvien ominaisuuksia. Hän suositteli sellaisia sipulia, joita myydään irrallaan ja saa valita. Luulen, että siemenkaupat taitavat näin myydä. Hän kehotti valitsemaan sipulin, joka on paksu varrestaan (narsissi). Se tekee monta kukkaa. Muutenkin esim. tulppaanin ja helmililjan sipulit ovat ihan hyviä lähikaupassakin.
Olen joskus tilannut viherpeukaloilta yhteistilauksen muutaman muun rouvan kanssa. Petyimme pahasti, kun lähes jokainen kasvi tuli eri paketissa ja tietenkin eri maksulla, kun yhteispaketti olisi ollut yli 100 euroa ja ilmaiset postimaksut. En tilaa enää, vaan ostan omista kaupoistani löytämiäni tarjouksia.
Hobby Hall myy joskus suuria paketteja, ja ne ovat olleet hyviä, kun olen niitä tilannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205