Nyt on ajojahti käynnissä. Kaikki entiset "viholliset" puhaltamaan yhteen hiileen. Meitä eivät vakavat tosikot häädä tältä palstalta, jos vain näin päätämme. Jos tästä tulee vakavahenkinen palsta, ketjuista tulee noin 1 - 2 kommentin mittaisia tyyliin, "minullakin on W123 ja olen ollut siihen tyytyväinen", "tuulettimen hihnoja löytyy Mankkaalta Repan Autosta", "Hienoa, että sinullakin on punainen mersu" jne.....
Nyt kaikki ilmaisemaan mielipidettä näistä kuria ja järjestystä vaativista limanuljaskoista. EU:n ihmieoikeustuomioistuin apuun, jos muu ei auta.
Kaikki yhteen
Jampe, ihmisoikeustaistelija
1
327
Vastaukset
- Goldfinger
Joo. Olen kerrakin samaa mieltä kanssasi. Täältä katoaa kaikki hauska kun tosikot astuvat kehiin.
Olin jo aikeissa tehdä valituksen EU- tuomoistuimeen täällä olevista huumorintajuttomista tyypeistä.
Me olemme kuitenkin tämän saitin suola ja tosikot ovat jo pilaantumaan päässyttä lihaa. Vaikka kuinka heittää suolaa lihan pintaa, niin aina vain haisee.
Pitää panna grilli päälle ja äijät griliin käristymään, niin eiköhän ala jutut muuttua:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594