Sain mailin venäjältä, jossa on tekstiä englanniksi, mutta koska siinä kerrotaan ajo-ohjeita, niin siinä on osoitteita kyrillisillä kirjaimilla kirjoittuna, mutta ne näkyy minulla näin: Cкандинавия
Mikä avuksi? Mulla ei oma järki pelitä.
Kyrillisiä kirjaimia mailin joukossa
7
682
Vastaukset
- Kunde
kääntääkö pitäisi?
Cкандинавия = skandinavia - siansaksaa
Juu, niin näyttääkin tässä ihan oikealle. Vaan sähköpostissani tuo sana oli vain numeroita ja .. -merkkejä. Millä asetuksilla minä saisin sähköpostissani kyrilliset kirjaimet näyttämään oikein eikä siis vain kummallisina koodeina?
- Höpö
Copypastaa ne sähköpostit tänne keskusteluun jos ne kerran silloin alkaa näkymään selvästi :)
- Kunde
vaihda sivun koodaus kyrillisesksi
- takarinne
Kunde kirjoitti:
vaihda sivun koodaus kyrillisesksi
Kun luet sivua valitse selaimesta: Näytä / koodaus/kyrillinen/ KOI8-R tai KOI8-U tai UTF-8.
Tekstit voi kääntää englanniksi seuraavalla sivulla. Tosin käännöksen tasossa ei ole hurraamista ja tulos on kapulakielistä englantia. Auttanee silti, jos on täysin ummikko venäjän kielessä.
http://www.online-translator.com/text.asp?lang=en - Siansaksoo
takarinne kirjoitti:
Kun luet sivua valitse selaimesta: Näytä / koodaus/kyrillinen/ KOI8-R tai KOI8-U tai UTF-8.
Tekstit voi kääntää englanniksi seuraavalla sivulla. Tosin käännöksen tasossa ei ole hurraamista ja tulos on kapulakielistä englantia. Auttanee silti, jos on täysin ummikko venäjän kielessä.
http://www.online-translator.com/text.asp?lang=enKokeinkin ihan ensin tuota Näytä / koodaus/kyrillinen... mutta se ei muuttanut kuitekaan noita koodeja kyrillisiksi kirjaimiksi. Siksi olinkin niin ihmeissäni?
Kiitos muuten tuosta käännös-linkistä! - takarinne
Siansaksoo kirjoitti:
Kokeinkin ihan ensin tuota Näytä / koodaus/kyrillinen... mutta se ei muuttanut kuitekaan noita koodeja kyrillisiksi kirjaimiksi. Siksi olinkin niin ihmeissäni?
Kiitos muuten tuosta käännös-linkistä!Tätä on vähän paha neuvoa, kun meillä muilla nuo kyrilliset näkyy ja sulla ei.
Jos selain on MS-Exp. voisit kokeilla Operaa, siinä ainakin minulla näkyy kyrilliset, vaikka koodaus on on asennossa "automaattinen". Tämä tuskin ongelmaa ratkaisee.
Voihan olla, että koneesi kieliasetuksiin pitää lisätä venäjä ja imuroida joku plug-in, ennen kuin voit valita sen aktiiviseen käyttöön ja selain osaa näitä merkistöjä tarjoilla.
Minulla kyllä näkyy (tarvittaessa) Japanin kielen katakana - merkistö oikein vaikka en ole ko. kielen asentamiseksi tehnyt yhtään mitään.
Näppiksen muuttaminen voisi olla toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872