Onko jollakulla tietoa, kuinka kauan ennen häitä Turussa pitää kirkko varata? Tuomiokirkkoa emme edes tavoittele, mut esim. Mikaeli kiinnostais.
Sit kun ollaan tällaisia taviksen näköisiä, niin haluttais valokuvaaja, joka saa tavistenkin parhaat puolet näkyviin kuvissa. Eli mahtaako Turun seudulta löytyä hyvää kuvaajaa? Emme välttämättä halua perinteisiä studiokuvia, vaan hiukan erilaset. En sen tarkemmin osaa määritellä millaiset, mut sellaiset, että kuvaaja "vaistoaisi" parin oman tyylin ja toisi persoonat esille kuvissa.
Kiitokset vastaajille jo etukäteen.
kirkon varaus ja valokuvaaja
3
614
Vastaukset
- Laikku
Turussa kirkon saa varata tasan 8siis päivälle tasan!) vuotta ennen häitä. Klo 8 alkaen muistaakseni. Jotkut kuulema menevät ihan henk. koht. paikan päälle odottelemaan. Itse varasin puhelimitse ja hyvin meni koska häät ovat syksyllä eikä silloin varmasti ole ihan yhta kovaa ryysistä!
Valokuvauksesta olen kuullut hyvää Aura kuvasta (studiokuvia) sekä Studio Brahe. Itse valitsin jälkimmäisen koska niillä on oma pieni "puisto" jossa voi ottaa myös ulkokuvia. Paikka on vähän keskustan ulkopuolella, Petreliuksessa.
http://www.studiobrahe.fi/ - aviomies-05
Kuten edellinen vastaaja jo kertoikin, kirkon saa Turussa varattu TASAN vuotta aikaisemmin. Me varattiin muutamaa päivää vaille vuotta aikaisemmin ja saatiin Maarian kirkko haluamamamme päivänä.
Hyvä valokuvaamo on mielestäni Studio Aurankuva Humalistonkadulla, lähellä rautatieasemaa. Ulkokuvat onnistuvat myös, paikan voi itse valita. Me otettiin ulkokuvat ennen vihkimistä Ruissalossa, ja niistä tuli todella hyviä. Vaikeinta oli valita koevedoksista parhaat...hyviä kun olivat kaikki.
Ja kuvista saatiin etukäteen esittää toivomuksia; millaisia haluamme. Ja kaikki toimi erittäin hyvin. Voin suositella vilpittömästi kyseistä valokuvaamoa.- Molla
Olenkin katsellut sen Humalistonkadun liikkeen ikkunoita joskus ja pannut merkille, että heillä on hiukan erilaisempiakin kuvia. Sitä vaan mietin, et mahtaako olla kalliimpi kuin muut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293