Eli kun azureuksella on imuroitu elokuva ja siinä on monta tiedostoa ni mitä pitää tehä et sen elokuvan voi kattoo? Ku on eka kerta kun elokuvaa imutan.
Pitääkö koneelle asentaa se winrar-ohjelma vai voiko tiedostot purkaa jotenkin muuten? Ja entäs se ohjelma jolla voi leffan kattoo, mulla on windows media player, inter actual player ja power cinema. Käykö mikään edellä mainituista leffan kattomiseen vai pitääkö ladata vielä se vlc-player (vai mikä se nyt olikaa..)?
Kiitos paljon jos joku vaivautuu laittamaan jotain yksityiskohtasia ohjeita.
auttakaa te viisaammat!
marsipaanileivos
2
275
Vastaukset
- ei_ole
Pakatut leffat ja muut tiedostot pitäs saada auki kans Windowsin omalla purkuohjelmalla, mutta se Winrar on kuitenki parempi. Ja tuo Windows Media Player käy aivan mainiosti leffan kattomiseen. Jos leffan mukana ei tullu valmiiks tekstityksiä niin MV2 Player olis siinä mieles parempi ku tekstikykset olis helpompi laittaa.
- ...
winrar:lla kieltämättä käy näppärästi tuo purkaminen, toinen näppärä on zipgenius
se taas mitä playeria tykkää käyttää on aika pitkälti makuasia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027