mulla on nyt menkat pari kuukautta myöhässä lääkärissä kävin raskaana en ole. ainut mikä tuloksista löytyi oli että kohdiun limakalvo oli ohut jonka seurauksena kuukautisia ei tule. Mitä se käytännössä tarkoittaa ja miksi se on mennyt sitten ohueksi? onko kellään sattunut vastaavaa!?
mitä tarkoittaa
6
647
Vastaukset
- Kysynyt
sieltä lääkäristä???
- ..mitä
Ja mitä tää sun kysymys kuuluu Odotus-palstalle??
- maija
Oletpa saanut ystävällisiä vastauksia...
Usein noissa tilanteissa kun saa yllättäviä tuloksia niin unohtaa kaiken minkä on meinannut kysyä, joten vastauskia päättyy usein kysymään muualta...
Ainakin yksi syy limakalvon ohentumiseen voi olla häiriö keltarauhashormoonin toiminnassa. Sen tuotanto on olennaista siinä että menkat tulee ja sitä voidaan tukea tilapäisesti esim. Terolut nimisellä lääkkeellä jonka avulla sit menkat pitäis tulla. Määräsikö lääkäri sulle mitään jatkotutkimuksia tai lääkettä? - tyty
joo tosiaan ystävällisiä vastauksia!! mutta joo tosiaan unohdin kysyä lääkäriltä mitä tämä tarkoittaa.. ei ole tarvetta kuulemma jatkotutkimuksille kun kaikki tutkimukset on tehty katsottu ultralla kohtu, munasarjat, munuaiset, sisätutkimus on tehty ja verikokeet on otettu kilpirauhasusta, verensokeri, hemoglobiini ja hormoonitestit. mutta muuta ei löytynyt, Joo lääkäri tosiaan määräsi minulle keltarauhas hormooni kuurin. Sitä vaan ihmettelen että mistä tämä tälläinen häiriö voi yhtä äkkiä tulla!!!
Ja siksi kirjoitin tälle palstalle kun en tienny minne muuallekkaan kirjoittaa!!!!- maija
Syynä minulla oli aikoinaan hormoonitoiminnan häiriintymiseen se, että lopetin e-pillerit siinä toivossa että voisimme alkaa lapsia tekemään mieheni kanssa. Ja eipä se oma hormonitoiminta ikinä sitten palautunutkaan...
Muita syitä saattaisi olla myös lisääntynyt paino (pco) jossa vartalo reagaoi painonnousuun sillä että hormonitoiminta menee sekaisin... - on...
maija kirjoitti:
Syynä minulla oli aikoinaan hormoonitoiminnan häiriintymiseen se, että lopetin e-pillerit siinä toivossa että voisimme alkaa lapsia tekemään mieheni kanssa. Ja eipä se oma hormonitoiminta ikinä sitten palautunutkaan...
Muita syitä saattaisi olla myös lisääntynyt paino (pco) jossa vartalo reagaoi painonnousuun sillä että hormonitoiminta menee sekaisin...Myös laihtuminen ja alipaino, kuten minulla. lisäksi stressi voi sekoittaa hormonitoimintaa. Välttämättä ei koskaan selviä mitään yhtä tiettyä syytä moiseen hormonihäiriöihin. Itse söin myös keltarauhashormonia, mutta ei se auttanut raskaaksi tuloon, sen seurauksena tuli vain menkat, ja ihan kauhean runsaana. Käytin myös muita lääkkeitä, kun ei toinen lapsi meinannut millään saada alkuaan, mutta ei auttanut nekään. Lopulta lopetin lapsettomuushoidot, ja kuinka ollakaan, tulinkin raskaaksi ihan omia aikojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989