Olen joskus siirrellyt autoja tuollaisella 15 m3:n Eurowagon umpitrailerilla. Kärry oli hyvä vetää, korkeutta oli riittävästi, takaovi hyvin toimiva ja rampit helppokäyttöiset. Olin tyytyväinen.
Kun joku aika sitten katsoin semmoisen vuoden vanhan hintaa nettiautossa, niin pyynti oli 7500 €. Sillähän saa jo vastaavankokoisen kuorma-auton.
Olisikohan tuollainen kärry helppo tehdä itse tai teetättää jollain? Kait sen luulis puolet halvemmalla saavan teetettynäkin?
Eurowagonin hinta
Pennin venyttäjä
1
690
Vastaukset
- Umppari
Kokeiles tehrä tommonen. Näät mitä maksaa. Tai teetä. Näät mitä maksaa. Että 3500 ekulla sais teetettyä, hahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070