ilmoittavat(kilpailukykyinen tai jotain vastaavaa..mutta mitä se hansalaisten palkka on?
hansalaisten palkka?
11
1896
Vastaukset
- ellu
katso keskustelu sivu 2 miksi hansalaisilla mättääkö siellä, alkanut 17.9. ton perusteella en suosittele
- eikä sukua
Voithan kysyä. Jos se riippuu kohteestakin, tai mitä asiakas maksaa firmalle. Olin Hansalaisilla vähän aikaa yhdessä mutta olosuhteiltaan aika mukavassa paikassa, ja melkein jäi monttu auki kun sopimusta tehdessä kirjasivat enemmän kuin pidin realistisena pyytää alan tason tietäen (no ei mitään mahdottomia älkää nyt ihan innostuko). Minusta se merkitsee kuitenkin jotain. Lähdin sitten lähinnä omista syistäni. Sikäli nuo jutut firmasta tuntuu vierailta.
- hym....
tämä hansalaisten isompi palkka niin kukaan ei kerro mitä se todellisuudessa on?
- okei
Myös siellä olleena sanon,että ilmapiiri oli erittäin hyvä tehdä työtä,kannustava,ja palkka minusta hyvä,ja nostettiin koeajan jälkeen.
- ......
vähän on juu epämääräistä tietoa hansasta kun lukee tätä ja aikasempaa!
eli on työpaikkana?
palkka on?
ilmapiiri?
kuka muuten johtaa?- Esimies
Olen johtaja ja sinä kurja alamaiseni. Ja varma on jos jatkat tätä yksinpuhelua täällä niin sanktioita tulee niin että tutisee!!!!!!!
- eipä eipä
Esimies kirjoitti:
Olen johtaja ja sinä kurja alamaiseni. Ja varma on jos jatkat tätä yksinpuhelua täällä niin sanktioita tulee niin että tutisee!!!!!!!
olla meikäläisen taholta pelkoa...edes syleksimään siihen suuntaan.
- sivusta seurannut
Esimies kirjoitti:
440 LUKENUT TÄMÄN VIESTIN ja kuningaskunnan johtaja kuvittelee käyvänsä jotain yksinpuhelua jonkun kanssa. Minä ESIMIES hallelujaa ja pari kumarrusta päälle..... voi voi sentään.
- Esimies
sivusta seurannut kirjoitti:
440 LUKENUT TÄMÄN VIESTIN ja kuningaskunnan johtaja kuvittelee käyvänsä jotain yksinpuhelua jonkun kanssa. Minä ESIMIES hallelujaa ja pari kumarrusta päälle..... voi voi sentään.
Jos joku täällä jotain kuvittelee, se en ole ainakaan minä. Lukijamäärällä ei ole mitään merkitystä, osaan minäkin niitä manipuloida.
Ainut millä on merkitystä on se että jatkat edelleen typerää Hansalaisten mustamaalailua aloittamalla keskusteluja ja vastailemalla itsellesi. Kaikenlisäksi vielä helkutin typeriä keskusteluja. Ilmeisesti et uskalla mitään faktaa laittaa kehiin kun pelkäät jääväsi kiinni joten vajoat tälle "dildo"-tasolle vähän väliä.
Osta elämä. - My life! Oh my Gosh!
Esimies kirjoitti:
Jos joku täällä jotain kuvittelee, se en ole ainakaan minä. Lukijamäärällä ei ole mitään merkitystä, osaan minäkin niitä manipuloida.
Ainut millä on merkitystä on se että jatkat edelleen typerää Hansalaisten mustamaalailua aloittamalla keskusteluja ja vastailemalla itsellesi. Kaikenlisäksi vielä helkutin typeriä keskusteluja. Ilmeisesti et uskalla mitään faktaa laittaa kehiin kun pelkäät jääväsi kiinni joten vajoat tälle "dildo"-tasolle vähän väliä.
Osta elämä.Ihan sekoa porukkaa näyttää olevan.... hmm... Todellakin ihmettelen, että minkälaista porukkaa mahtaa olla firman johtajina/työntelijät... ei muuta voi todeta, että aika säällittävää... Uskaltaakohan enään mihinkään siivous fimoihin hakea iltatöihin, ku pitää alkaa kumartelemaankin... pomoillekkin kun pitäis kumarrella roskia lattialta... Eihän siinä aika riitä!
- minä myös
Arvaa mitä ? Kunkut on kovii jätkii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085