Paljonkohan tästä isosuumonnista pyydetään hintaa noissa akvaarioliikkeissä?Plekoissahan on ylleensäkin aikamoinen hintahaitari mutta mitä juuri tämä
L-164
6
525
Vastaukset
- Vaari-o
Täälläpäin kun harvemmin jälleenmyyjiä liikkuu...
Kyllä tuollaiset yli 40 cm pitkiksi kasvavat plekot saattavat olla siinä 40-60 egee hyvin pitkälti???- Ansku
Ostin juuri itselleni Puroplekon Turusta ja se maksoi 7,40 euroa. Ja siis kyseessä on 12 senttiseksi kasvava otus.
- Puropleko
puropleko eli isosuumonni kasvaa kylläkin 12cm! Eikös sitä täältä muka voi kysellä kun en oo nähnyt kyseistä fisuu liikkeissä ja jos joku olis nähnyt.
- patu
Mutta kantsii soitella eri liikkeisiin, niillä luulis olevan tukku hinnat kaloista. Ainakin pääkaupunki seudun suurimmat liikkeet tietää...
tässä linkki plekostasi ... http://www.planetcatfish.com/catelog/loricari/pterygop/1399_f.php ... näissä L numeroissa pitää olla tarkkana, 420mm aikusena! - puropleko
jep sorry mulla oli väärä tieto tosta L numerosarjasta mutta puropleko se on enkä tiedä sen numerosarjaa
- patu
puropleko kirjoitti:
jep sorry mulla oli väärä tieto tosta L numerosarjasta mutta puropleko se on enkä tiedä sen numerosarjaa
Mahdollisuuksia on todella paljon mutta onneksi melkein kaikki lajit on yksilöllisiä... catfish.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070