Olen tässä pidemmän aikaa suunnitellut kissan ottamista, ja tästä syystä olen surffaillut mm. netissä hakemassa tieoa eri kissaroduista. Nyt olen mieltynyt Ragdoll rotuun, mutta kysyn, onko kellään käytännön kokemusta kyseisestä kissasta. Eli onko yhtä helluunen miltä kuulostaa?
Ragdoll kissasta..
2
255
Vastaukset
- Nunnu
Heips Jempsku!
Meiltä löytyy 6 kk vanha raggari tyttö ja voin jo nyt vastata, että ovat todella hellyttäviä ja ihania. Meidän tyttö saa muutaman kerran päivässä hirveän juoksukohtauksen, jonka aikana matot vaihtavat paikkaa ja jonka jälkeen on hyvä käydä kellimään sohvalle uutta kohtausta odottamaan. Raggari nukkuu yöt meidän välissä tai makuuhuoneen tuolilla, jossa se voi vahtia, että varmasti molemmat ollaan nukkumassa. Mutta ennen raggarin hankintaa kannattaa muistaa se, että ne kiintyvät todella kovasti omistajiinsa ja vaativat aikaa ja huolenpitoa. En ehkä osannut antaa sinulle kovin tyhjentävää vastausta, mutta toivottavasti tämä auttaa edes jonkin verran. - rinsessa
nettisivulla VALKOKULLAN. FI
SIELTÄ TIETOA NIIN KISSOISTA, KASVATTAJISTA KUIN OMISTAJISTAKIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944