Gynekologilla serkun kanssa (jatkoa)

Suvi

Lääkäri keskeytti vähäksi aikaa kuten myös Jussi. Mitähän nyt? Saivatko he jo tarpeekseen?

Minusta tuntui tavallaan kiusalliselta, kun he tuijottivat alastonta vartaloani, mutta toisaalta taas ei. Vaikka se olikin noloa myöntää, niin itse tutkimus oli varmasti miellyttävin mitä kohdalleni oli sattunut. Ehkä se johtui siitä, että alussa olin niin jännittynyt etten pystynyt kunnolla rentoutumaan ja sitten kun jännitys alkoi vähitellen purkautumaan, pystyin nauttimaan yhä enemmän. Klitoriksen koskettelu, hieronta, vai mitä se nyt olikaan, oli tuntunut aivan mielettömältä. Jopa serkkupoikani suorittamana, vaikka olin pitänyt häntä aiemmin aivan pentuna näiden asioiden suhteen. Omalla tavallaan se oli sairaan kiihottavaa.

”Emätinalueesi on hyvässä kunnossa. En havainnut mitään normaalista poikkeavaa. Ja reagoit tunnusteluunkin, mikä on myös normaalia. Kuten myös tuo klitoriksen toiminta”, lääkäri selvitti.

Serkkupoikani Jussi seisoi järkähtämättä tutkimuspöydän vieressä ja virnisti jälleen.

”Pari kysymystä seksuaalisesta elämästäsi vielä kerran, Suvi. Olen lukenut papereistasi, että olet harrastanut seksiä jo muutaman vuoden. Onko se säännöllistä? Onko sinulla ollut mitään kipuja yhdyntöjen aikana? Itsetyydytätkö kenties joskus?” sateli lääkäriltä tulva kysymyksiä, mitkä hän oli kysynyt jo aiemmin.

En ollut kovinkaan innostunut puhumaan näistä asioista ulkopuolisille. En edes lääkärissä, vaikka tiesinkin heillä olevan vaitiolovelvollisuuden. Ja olihan täällä Jussikin, testosteronin hyrräämä serkkupoikani. Vilkaisin häntä sivusilmällä ja hän tuntui odottavan vastauksiani jopa kiinnostuneempana kuin kysymykset tehnyt naislääkäri itse.

”Noh, kuten sanoin en seurustele juuri nyt, joten kai se seksielämäkin on sitten aika epäsäännöllistä. Eikä mulla myöskään ole ollut mitään pahempia kipuja, siis yhdynnässä. Enkä niin kauheesti harrasta sitä yhtä juttuakaan”.

”Siis itsetyydytystä?”

”Niin…”.

”Oletko varma?”

”Joo, tietysti joskus tulee vähän kosketeltua”, myönsi Suvi lopulta vaikkei olisi halunnutkaan.

”Se on hyvä, että jokainen tutustuu kehonsa eri osiin ja myös siihen miten mitkäkin paikat reagoivat. Itsetyydytys ei ole enää mikään tabu. Varmaan sinäkin harrastelet sitä joskus”, vihjasi lääkäri yllättäen ja katsoi samalla Jussia.

Jussi punastui selvästi, ei sanonut mitään ja painoi katseensa lattiaan.

Seurasi painostava hiljaisuus.

”Suvi, voisitko näyttää miten teet sen”, pyysi lääkäri rikkoen jännittynyttä ilmapiiriä.

”Mitä? Tässäkö?” kysyin epäuskoisena.

Lääkäri nyökkäsi minulle.

”Siis, pitääkö minun tyydyttää itseäni?” jankkasin yhä uudelleen.

Lääkäri nyökkäsi jälleen. Sitä hän juuri tarkoitti.

En ollut koskaan tehnyt sitä kenenkään nähden. Kosketin sormillani häpyhuuliani ja sivelsin niitä hitaasti edestakaisin. Levitin niitä pikkiriikkisen ja tunsin samaa mielihyvää kuin äskeisenkin tutkimuksen aikana. Näpräsin välillä klitoristani, joka tuntui myös olevan edelleen herkkä Jussin käsittelyn jäljiltä. Tunsin mielihyvää myös rinnoissani pyöritellessäni nänninpäitäni vuoron perään toisella kädellä. Hengitin syvään. Tämä tuntui samanlaiselta kuin omassa sängyssä tai sohvalla. En piitannut yleisöstä. En lääkäristä enkä Jussista. Olivathan he nähneet jo kaiken. Tunsin väristyksiä joka puolella kehoani ja liikahtelin niiden tahdissa. Käteni työskentelivät tyydyttääkseen minua ja voihkaisin kovaan ääneen. Tiesin voihkivani aina välillä. Mutta tyydyttäessä itseäni minun oli täysin mahdotonta olla hiljaa. Sama oli yhdynnän kanssa, jos kumppani osasi hommansa. Pidin silmäni kiinni ja kostutin kielellä huuliani.

”Jatka vaan”, kuulin lääkärin sanovan hiljaa.

Minä jatkoin entiseen malliin liikahdellen jo kiivaammin pöydällä. Jalkapohjani painuvat yhä tiukemmin metallisia tukia vasten. Minä melkein huusin. Se tuntui niin hyvältä. Kuten aina ennenkin. Minua pisteli. Olin jo aivan lopussa, mutta halusin tämä jatkuvan. Kiihotusta oli kuitenkin mahdotonta jatkaa loputtomiin. Raja tuli aina vastaan, jossain vaiheessa. Halusin pitkittää sitä niin kauan kuin suinkin. Vielä muutaman sekunnin… Saavutin lopullisen tunnehuipun. Käteni lakkasivat toimimasta ja koko kehoni rentoutui. Se oli seksuaalinen täyttymys. En tiennyt, oliko se orgasmi vai mitä, mutta oloni tuntui hyvältä. Ne eivät tiedä mitään, jotka väittävät ettei itsetyydyttämällä voi saada nautintoa. Sivelin vihdoin käsilläni kylkiäni niin kuin minulla oli tapana tehdä aina saatuani vastaavaa seksuaalista nautintoa. Erikoinen tapa, mutta se toimi. Ikään kuin eräänlaisena bonuksena.

”Oikein hyvä, Suvi. Olet selvästikin tutustunut itseesi aiemminkin”, lääkäri sanoi muikistellen.

Jussi näytti puolestaan aika vakavalta. Oliko hän taas tehnyt ohessa taskuleikkejä?

Kohottauduin makuulta kyynärpäitteni varaan. Lääkäri liu’utti jakkaransa kauemmaksi tutkimuspöydästä. Hän sanoi, että voisin pukea päälleni. Laskeuduin tutkimuspöydältä serkkupoikani auttamana ja pukeuduin pikavauhtia. Ajatukset pyörivät päässäni. En olisi etukäteen voinut uskoa mitään tällaista. Lääkäri hymyili miesmäisen leveästi sekä minulle että serkkupojalleni, kertoi viimein kaiken olevan kunnossa ja kiittipä vielä Jussia avustamisesta. Sika! Saiko hänkin tästä tyydytystä? Painoin katseeni lattiaan ja toivoin olevani jossain muualla. Lähdimme Jussin kanssa lopulta vastaanotolta yhdessä. En sanonut koko automatkan aikana serkkupojalleni mitään, vaikka hän tuntuikin olevan juttutuulella. Tästä tapahtumasta ei sitten puhuttaisi. Ei ikinä.

7

14473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vaan

      Tarina kulki hyvin loppuun asti. Ihan mukava tätä oli lukea ja helppo, koska kappaleet olivat melko lyhyitä. Moni sortuu siihen virheeseen, että kirjoittaa vain yhtäpötköä ei ajattele ollenkaan tekstin luettavuutta. Onneksi sinä et sortunut tähän.

      • amppari

        Peesaan edellistä. Tosi hyvin kirjotettu.


    • joppe

      Hieno tarinan jatko, mutta mitä tapahtui lääkärin jälkeen? ;)

    • serkkutyttö

      ...kuvitella millaista olisi jos serkkuni (miespuolinen) osallistuisi gynekäyntiini. :)

    • xavier

      Hyvin kirjoitettu ja mukava novelli. Lisää vaan.

    • johhuli

      Tosi hyvin kirjoitettu... mä olin ainakin ihan kuumissani...

      Miksi tänne muuten kirjoitetaan niin vähän? Uusia novelleja tulee tosi harvoin.

    • Grank Grank

      Tätähän voisi jatkaa vaikka niin, että Suvi osallistuu pian serkkupojan tarkastukseen. Potut pottuina, sanotaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe