kaikki hyvät ideat tänne, kiitos! :)
Polttari aiheita
1
2657
Vastaukset
- Moninkertainen kaaso
Riippuu aivan, millaiselle ihmiselle olet polttareita järjestämässä ja minkälaisia toiveita hän itse sinulle mahdollisesti esittää.
Joitain kivoja juttuja juhlista, joissa itse olen ollut mukana: Koko porukka pyörien päälle ja rasteja paikkoihin, jotka ovat joskus olleet juhlakalulle tärkeitä, rasteilla sitten pieniä tehtäviä. Päivä mökillä, hemmottelua kaikille kasvonaamioiden, jalkakylpyjen, hieronnan (melkein ilmaista)tai kampaajan/kosmetologin myötä. Morsiussauna, johon taikoja löytyy netistä vaikka kuinka. Tietokilpailuja morsiamelle sulhon tai omasta menneisyydestä vaikka kuvien kera (ei ehkä mitään törkeitä paljastuksia...)
Golfopetusta, riippuliitoa, lehmien lypsäntää, yhdessä kokkausta, kesällä lavatansseihin, talvella pulkkamäkeen, köysilaskeutumista, kotikaraokea, kartingia, mistä nyt vaan ikinä arvelet päivänsankarin nauttivan. Tai jotain mikä kuuluu hänen kumppaninsa elämään ja jota hän ei vielä itse ole kokeillut. Ainakin naisten polttareissa mukavaa on kuitenkin ollut jo se pelkkä yhdessä olokin, kyse on kuitenkin usein vanhoista ystävistä, jotka eivät välttämättä ole nähneet pitkään aikaan. Siis ei koko päivän tarvitse olla täyteen tungettuna ohjelmaa.
Olen ollut monissa polttareissa ja vielä yksissäkään ei päivänsankaria ole nolattu mitenkään ja mukavaa on ollut. Päiväksi kivaa ohjelmaa, sitten saunaan ja ruokaa ja lopuksi ehkä baanalle. Ja jos haluaa välttämättä pukea päivänsankarin jotenkin erikoisesti, voihan se koko muukin porukka vetää päälleen vaikka 80-luvun vermeet ja näyttää kaikki yhdessä kummallisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096866Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1004537L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463821TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133220Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281828- 661238
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021205Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551203- 91199
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481160