Fs Nordic-palstalla on hienoja valokuvia Helsinki-Vantaan kentältä. Tietääkö kukaan, mistä paikoista niitä on kuvattu? Ja pääseekö niille mestoille siviilit?
Fs Nordicin kuvat
5
1047
Vastaukset
- sddd
homo kysy sielt tyhm,.
- Pilotti
Kuvia on otettu eri puolelta kenttää, verkkoaidan ulkopuolelta. Itse oltiin kiitoradan päädyssä, Postin lähettyvillä. Kamerassa 300mm putki ja hyviä kuvia. Tavallisella digipokkarilla ei kannata vaivautua, kunnon järkkäri ja pitkä putki.
Tutkaile sitä FS Nordicia hieman tarkemmin, sieltä löytyy tietoa missä voi kuvailla ja missä kannattaa kuvailla.- toinen spottaaja
Niin missä siellä on paikka, josta voi lukea? En itse löytänyt...
Voitko kertoa? - jäsenkirja
toinen spottaaja kirjoitti:
Niin missä siellä on paikka, josta voi lukea? En itse löytänyt...
Voitko kertoa?eli keskustelut-ilmailu tai -valokuvat
- Ezku
jäsenkirja kirjoitti:
eli keskustelut-ilmailu tai -valokuvat
kannattaa mennä korson suunasta semmosille kallioille. sieltä on mahtava näkymä kentälle ja koneet laskeutuu ihan päältä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862