mistähän netistä löytyy esim pateracing sivuja josta vois dumpin tilata..?
mistä dumppi?
9
12372
Vastaukset
- kuullut sellaisesta
palvelusta ku GOOGLE?
- voivoivoi...
Osta FinRanacolta HKS:n ssqv dumppari,päästää erittäin matalatkin paineet ulos, verrattuna tavallisessa dumpissa taas päästää paineet melko paskasti. ssqv on muutenkin katsottu MAAILMAN parhaaksi dumpiksi
- TEEnelonen
..pitää päästää matalatkin paineet ulos??
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa! - arhraharh
TEEnelonen kirjoitti:
..pitää päästää matalatkin paineet ulos??
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa!http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=21001.msg220124
Eli ssqv:sa EI ole säätö ruuvia, vaikka siinä ei ole sitä niin se ei vuoda silloin kun kaasu on pohjassa, toimii AIVAN eritavalla kuin tavallinen ns. "paten dumppi" jota kaikki tuntuu käyttävän - Superamis
TEEnelonen kirjoitti:
..pitää päästää matalatkin paineet ulos??
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa!Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.. - TEEnelonen
Superamis kirjoitti:
Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.." Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa... - jooo o joo o
TEEnelonen kirjoitti:
" Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa...onhan se näin että ei se turbo huvikseen sielä pyöri mutta aina sielä jonkinsortin paine löytyy ja tämä piettää sitä kiinni.. kokkeilkaapa puhaltaa se auki.. niin ootte kovia.. sielä autossa on paljo kovempi paine mitä ihmisen suussa joka sitä piettää kiinni..
- Mieti vähän
TEEnelonen kirjoitti:
" Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa...asioita enneku rupeat. harvemmin auto on niin laiska että pitäis bensakoneella ahdoilla ajaa maantie nopeuksia. mutta siellä ennen imusarjaa eli missä dumppi on vaikuttaa kuitenkin ylipaine useinmiten. tä. imusarjan alipaine pyrkii tällöin kokoajan avaamaan dumppia.
- pieni on
Superamis kirjoitti:
Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti..turpo jos ahtaa tasakaasulla ajaessa.. niinku monesti moottorin vakio turpot tekee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403450Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132838- 282514
- 421967
- 151823
- 531799
- 461714
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101478- 551463
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2651173