mistähän netistä löytyy esim pateracing sivuja josta vois dumpin tilata..?
mistä dumppi?
9
12297
Vastaukset
- kuullut sellaisesta
palvelusta ku GOOGLE?
- voivoivoi...
Osta FinRanacolta HKS:n ssqv dumppari,päästää erittäin matalatkin paineet ulos, verrattuna tavallisessa dumpissa taas päästää paineet melko paskasti. ssqv on muutenkin katsottu MAAILMAN parhaaksi dumpiksi
- TEEnelonen
..pitää päästää matalatkin paineet ulos??
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa! - arhraharh
TEEnelonen kirjoitti:
..pitää päästää matalatkin paineet ulos??
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa!http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=21001.msg220124
Eli ssqv:sa EI ole säätö ruuvia, vaikka siinä ei ole sitä niin se ei vuoda silloin kun kaasu on pohjassa, toimii AIVAN eritavalla kuin tavallinen ns. "paten dumppi" jota kaikki tuntuu käyttävän - Superamis
TEEnelonen kirjoitti:
..pitää päästää matalatkin paineet ulos??
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa!Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.. - TEEnelonen
Superamis kirjoitti:
Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.." Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa... - jooo o joo o
TEEnelonen kirjoitti:
" Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa...onhan se näin että ei se turbo huvikseen sielä pyöri mutta aina sielä jonkinsortin paine löytyy ja tämä piettää sitä kiinni.. kokkeilkaapa puhaltaa se auki.. niin ootte kovia.. sielä autossa on paljo kovempi paine mitä ihmisen suussa joka sitä piettää kiinni..
- Mieti vähän
TEEnelonen kirjoitti:
" Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa...asioita enneku rupeat. harvemmin auto on niin laiska että pitäis bensakoneella ahdoilla ajaa maantie nopeuksia. mutta siellä ennen imusarjaa eli missä dumppi on vaikuttaa kuitenkin ylipaine useinmiten. tä. imusarjan alipaine pyrkii tällöin kokoajan avaamaan dumppia.
- pieni on
Superamis kirjoitti:
Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti..turpo jos ahtaa tasakaasulla ajaessa.. niinku monesti moottorin vakio turpot tekee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984