mistähän netistä löytyy esim pateracing sivuja josta vois dumpin tilata..?
mistä dumppi?
9
12332
Vastaukset
- kuullut sellaisesta
palvelusta ku GOOGLE?
- voivoivoi...
Osta FinRanacolta HKS:n ssqv dumppari,päästää erittäin matalatkin paineet ulos, verrattuna tavallisessa dumpissa taas päästää paineet melko paskasti. ssqv on muutenkin katsottu MAAILMAN parhaaksi dumpiksi
- TEEnelonen
..pitää päästää matalatkin paineet ulos??
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa! - arhraharh
TEEnelonen kirjoitti:
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa!http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=21001.msg220124
Eli ssqv:sa EI ole säätö ruuvia, vaikka siinä ei ole sitä niin se ei vuoda silloin kun kaasu on pohjassa, toimii AIVAN eritavalla kuin tavallinen ns. "paten dumppi" jota kaikki tuntuu käyttävän - Superamis
TEEnelonen kirjoitti:
Ei se saa aueta liian aikaisin! Säädettäviä malleja on myynnissä paljon, mutta älä osta kalvotoimista dumppia, vaan mäntämalli josta voi säätää itse, milloin aukeaa!Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.. - TEEnelonen
Superamis kirjoitti:
Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.." Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa... - jooo o joo o
TEEnelonen kirjoitti:
" Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Höh! Ei mulla ainakaan nouse ahtopaine yhtään motarilla ajaessa, vaikka ajais tasakaasulla lujempaakin, vaan alipaineen puolella mennään..
Sitten vasta kun painaa kaasua enemmän, siirrytään ahdon puolelle. Jos dumppi on liian "löysä", se voi alkaa päästämään painetta ulos liian aikaisin! Että näin..
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa...onhan se näin että ei se turbo huvikseen sielä pyöri mutta aina sielä jonkinsortin paine löytyy ja tämä piettää sitä kiinni.. kokkeilkaapa puhaltaa se auki.. niin ootte kovia.. sielä autossa on paljo kovempi paine mitä ihmisen suussa joka sitä piettää kiinni..
- Mieti vähän
TEEnelonen kirjoitti:
" Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti.."
Ihmettelen vaan sun autoas, jos ahtaa koko ajan tasakaasullakin ajaessa...asioita enneku rupeat. harvemmin auto on niin laiska että pitäis bensakoneella ahdoilla ajaa maantie nopeuksia. mutta siellä ennen imusarjaa eli missä dumppi on vaikuttaa kuitenkin ylipaine useinmiten. tä. imusarjan alipaine pyrkii tällöin kokoajan avaamaan dumppia.
- pieni on
Superamis kirjoitti:
Ei se dumppi yleensäkään voi liian aikaisin aueta, dumppi toimii alipaineella. Dumpin ohjausletku on kytketty kaasuläpän takapuolelle ja kaasuläpän taakse ei muodostu alipainetta ennenkuin läppä on kiinni, eli dummpi ei avaudu jos kaasuläpän takapuolella on pienikin paine..
Esim tasakaasulla motarilla ajellessa tai matalilla kierroksilla körötellessä ahtopaineen ollessa pieni dumppi voi avautua ennenaikaisesti..turpo jos ahtaa tasakaasulla ajaessa.. niinku monesti moottorin vakio turpot tekee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162