Dark Light oli suuri pettymys!

Pettynyt

Ole aina pitänyt HIMin musiikista, mutta jotain on tapahtunut viimeisen vuoden aikana.. HIM ei ole sama kuin ennen, koska Herra Isoherra Bam Margera on tunkenut itsensä väkisin kuvioihin.

Tehdään levy eritavalla ja eri paikassa (USA:ssa) kuin ennen -> lopputulos oli suuri pettymys! Erilainen tyyli ja muutenkin aistittavissa kaupallista toimintaa johon mm. Sentenced kuoli.

Sekin oli järkytys kun Bam raahasi omat vanhempansa lavalle HIMin Ruisrock -keikalla, ketä oikeasti kiinnostaa? HIMiä sinne oltiin menty katsomaan eikä mitään Margeran hemmoteltua qsipää-kakaraa joka yrittää kasvattaa omaa mulkkuaan HIMin varjossa >:|

Jos ei tyyli ala muuttua niin olen siitä lähtien HIMn entinen fani.. Kiinnostus on jo nyt pahasti lopahtanut paskan uuden levyn takia. Harmi kun kuunneltua levyä ei voi enää palauttaa kauppaan.

8

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonnieh

Kaikki eivät ole tuota mieltä...

• -jari-

ehkä jää soundillisesti vähän pehmeempi kokonaiskuva, mut lyriikat on hyvät

• paula

koko levy oli jotenkin tylsä, persoonaton, silti hyvä.
      Mä en tykkää siit Bam Margerasta, jotenki tyyppi ärsyttää mut en nyt niin paljon tiedä kuka se niinkun on...mut jotenki ne biisit tuntu semmosilta muovisilta, tyyliin tehään-nyt-tässä-jokunen-biisi-että-saadaan-rahaa...

• laura0

Itse edelleenkin pidän levystä... Onhan se Bam tosiaan tunkeillut, itseäni se ei ärsytä. Ja onhan sillä myönteistä vaikutusta yhtyeellekin. Jep, oli myös ruisrockissa ja ihmettelin miksi Aprilin ja Philin piti tulla lavalle.

• Good Record.com

Minusta kyseessä on HIMin toiseksi paras levy LOVE METALlin jälkeen! Vähän hempeämpi levy on mut on ihan hyvä vaan etteivät tee koko ajan aivan samanlaisia levyjä! HIM Rulez!!!!!!!!!

• niko

Bändit kehittyy ja musiikki muuttuu, niin käy kaikille...ja sitä paitsi bami on ollu mukana häsläämässä jo ennen love metallia.

mutta oon kyllä samaa mieltä että USAan ei kannata lähteä tekemään mitään...

• tiger87

Levy on ihan hyvä,vaikka onkin "popimpaa" HIMiä.Mutta kaipaan vanhemman HIMin menoa.

• Danika

Totta on, että HIMin musiikki huononee koko ajan. Kuuntelin just eilen vanhoja ja uusia biisejä, ja kovasti on eroa. Parikolme vuotta sitten oli se loistokausi, jolloin tuli parhaat. Mutta nykyisinkin vielä joskus niitä helmiä syntyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2376
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe