Dark Light oli suuri pettymys!

Pettynyt

Ole aina pitänyt HIMin musiikista, mutta jotain on tapahtunut viimeisen vuoden aikana.. HIM ei ole sama kuin ennen, koska Herra Isoherra Bam Margera on tunkenut itsensä väkisin kuvioihin.

Tehdään levy eritavalla ja eri paikassa (USA:ssa) kuin ennen -> lopputulos oli suuri pettymys! Erilainen tyyli ja muutenkin aistittavissa kaupallista toimintaa johon mm. Sentenced kuoli.

Sekin oli järkytys kun Bam raahasi omat vanhempansa lavalle HIMin Ruisrock -keikalla, ketä oikeasti kiinnostaa? HIMiä sinne oltiin menty katsomaan eikä mitään Margeran hemmoteltua qsipää-kakaraa joka yrittää kasvattaa omaa mulkkuaan HIMin varjossa >:|

Jos ei tyyli ala muuttua niin olen siitä lähtien HIMn entinen fani.. Kiinnostus on jo nyt pahasti lopahtanut paskan uuden levyn takia. Harmi kun kuunneltua levyä ei voi enää palauttaa kauppaan.

8

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonnieh

Kaikki eivät ole tuota mieltä...

• -jari-

ehkä jää soundillisesti vähän pehmeempi kokonaiskuva, mut lyriikat on hyvät

• paula

koko levy oli jotenkin tylsä, persoonaton, silti hyvä.
      Mä en tykkää siit Bam Margerasta, jotenki tyyppi ärsyttää mut en nyt niin paljon tiedä kuka se niinkun on...mut jotenki ne biisit tuntu semmosilta muovisilta, tyyliin tehään-nyt-tässä-jokunen-biisi-että-saadaan-rahaa...

• laura0

Itse edelleenkin pidän levystä... Onhan se Bam tosiaan tunkeillut, itseäni se ei ärsytä. Ja onhan sillä myönteistä vaikutusta yhtyeellekin. Jep, oli myös ruisrockissa ja ihmettelin miksi Aprilin ja Philin piti tulla lavalle.

• Good Record.com

Minusta kyseessä on HIMin toiseksi paras levy LOVE METALlin jälkeen! Vähän hempeämpi levy on mut on ihan hyvä vaan etteivät tee koko ajan aivan samanlaisia levyjä! HIM Rulez!!!!!!!!!

• niko

Bändit kehittyy ja musiikki muuttuu, niin käy kaikille...ja sitä paitsi bami on ollu mukana häsläämässä jo ennen love metallia.

mutta oon kyllä samaa mieltä että USAan ei kannata lähteä tekemään mitään...

• tiger87

Levy on ihan hyvä,vaikka onkin "popimpaa" HIMiä.Mutta kaipaan vanhemman HIMin menoa.

• Danika

Totta on, että HIMin musiikki huononee koko ajan. Kuuntelin just eilen vanhoja ja uusia biisejä, ja kovasti on eroa. Parikolme vuotta sitten oli se loistokausi, jolloin tuli parhaat. Mutta nykyisinkin vielä joskus niitä helmiä syntyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5201
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4935
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      70
      3392
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2966
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2292
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1728
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1289
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      78
      1280
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1000
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      927
    Aihe