Dark Light oli suuri pettymys!

Pettynyt

Ole aina pitänyt HIMin musiikista, mutta jotain on tapahtunut viimeisen vuoden aikana.. HIM ei ole sama kuin ennen, koska Herra Isoherra Bam Margera on tunkenut itsensä väkisin kuvioihin.

Tehdään levy eritavalla ja eri paikassa (USA:ssa) kuin ennen -> lopputulos oli suuri pettymys! Erilainen tyyli ja muutenkin aistittavissa kaupallista toimintaa johon mm. Sentenced kuoli.

Sekin oli järkytys kun Bam raahasi omat vanhempansa lavalle HIMin Ruisrock -keikalla, ketä oikeasti kiinnostaa? HIMiä sinne oltiin menty katsomaan eikä mitään Margeran hemmoteltua qsipää-kakaraa joka yrittää kasvattaa omaa mulkkuaan HIMin varjossa >:|

Jos ei tyyli ala muuttua niin olen siitä lähtien HIMn entinen fani.. Kiinnostus on jo nyt pahasti lopahtanut paskan uuden levyn takia. Harmi kun kuunneltua levyä ei voi enää palauttaa kauppaan.

8

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonnieh

Kaikki eivät ole tuota mieltä...

• -jari-

ehkä jää soundillisesti vähän pehmeempi kokonaiskuva, mut lyriikat on hyvät

• paula

koko levy oli jotenkin tylsä, persoonaton, silti hyvä.
      Mä en tykkää siit Bam Margerasta, jotenki tyyppi ärsyttää mut en nyt niin paljon tiedä kuka se niinkun on...mut jotenki ne biisit tuntu semmosilta muovisilta, tyyliin tehään-nyt-tässä-jokunen-biisi-että-saadaan-rahaa...

• laura0

Itse edelleenkin pidän levystä... Onhan se Bam tosiaan tunkeillut, itseäni se ei ärsytä. Ja onhan sillä myönteistä vaikutusta yhtyeellekin. Jep, oli myös ruisrockissa ja ihmettelin miksi Aprilin ja Philin piti tulla lavalle.

• Good Record.com

Minusta kyseessä on HIMin toiseksi paras levy LOVE METALlin jälkeen! Vähän hempeämpi levy on mut on ihan hyvä vaan etteivät tee koko ajan aivan samanlaisia levyjä! HIM Rulez!!!!!!!!!

• niko

Bändit kehittyy ja musiikki muuttuu, niin käy kaikille...ja sitä paitsi bami on ollu mukana häsläämässä jo ennen love metallia.

mutta oon kyllä samaa mieltä että USAan ei kannata lähteä tekemään mitään...

• tiger87

Levy on ihan hyvä,vaikka onkin "popimpaa" HIMiä.Mutta kaipaan vanhemman HIMin menoa.

• Danika

Totta on, että HIMin musiikki huononee koko ajan. Kuuntelin just eilen vanhoja ja uusia biisejä, ja kovasti on eroa. Parikolme vuotta sitten oli se loistokausi, jolloin tuli parhaat. Mutta nykyisinkin vielä joskus niitä helmiä syntyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe