Onko tietokoneen parempi olla päällä koko päivän kuin sulkea ja avata se useasti?
Olen kuullut kumpaakin tapaa puoltavia ohjeita.
Kannattaako tietokonetta sulkea monta kertaa päivässä?
6
836
Vastaukset
- Jam
Luulisin et kone on pitkäikäisempi kun sulkee koneen.
Mut ainakin sähkölasku on pienempi, kun kone ei turhaa ole päällä.- ---kWH---
saman verran kuin televisio.Minä pidän konetta päällä lähes jatkuvasti eikä ole ollut yhdenkään koneen kanssa mitään kesto-ongelmia.
- Jam
---kWH--- kirjoitti:
saman verran kuin televisio.Minä pidän konetta päällä lähes jatkuvasti eikä ole ollut yhdenkään koneen kanssa mitään kesto-ongelmia.
Kyllähän noi uudet koneet aika lailla vetaasee virtaa, kun Poweritkin pitää olla 400w. Siihen vielä näyttö päälle.
- väitellään aina
säännöllisesti.
Osa porukasta on tätä mieltä ja osa toista mieltä.
Tästä voii vetää valistuneen johtopäätöksen:
yksi lysti. - Koti-iskä
eri vaihtoehtoja kokeiltuani, sellaiseen menettelyyn, että avaan koneen joka päivä kun sitä eka kerran tarvitsen.
Sitten se on päällä siihen asti kunnes menen nukkumaan, jolloin sen sammutan. - tietäjä22
paras ratkaisu on pitää konetta koko ajan kiinni. Ei sähköä kulu ja mielikin iloisempi. Säästät pitkän pennin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770