Hotel Saulite vaiko mikä?

Jenny

Hei!
Tiedän kyllä, että aiheesta on käyty jo paljon keskustelua, mutta kun asia ei niiden pohjalta ihan loppuun asti ratkennut, aloitan vielä yhden... :-)

Olemme lähdössä poikaystäväni kanssa Riikaan 15.11 - 19.11.
Hieman dilemmaa tuottavat nuo majoitusjärjestelyt. Haluaisimme elää säästöbudjetilla, mutta kohtalaisissa oloissa kuitenkin. Dormia emme tahtoisi, vaan kahden hengen huoneen, jossa on mielellään oma vessa/suihku. Hotel Saulitesta on ollut paljon erilaista keskustelua, osan mielestä paikka kuuluisi räjäyttää, osa taasen kehuu kovasti.

Laitoimmekin jo Sauliteen varauksen, mutta asia mietityttää vielä. Kahden hengen huone vanhalla puolella "mukavuuksien" kera on 21 latia. Löytyykö tällä samalla hintaluokalla missään muussa hostellissa tahi hotellissa majoitusta omalla vessalla? Kävelymatkan päässä keskustasta paikan tulisi olla. Millään muulla ei oikeastaan ole väliä, kuin sillä, että paikka on SIISTI. Minä itse saatan kuolla kuvotuksiini, jos lakanat ovat likaiset ja vessassa raitoja. :)

Saulite siis on erittäin varteenotettava vaihtoehto ainakin näillä näkymin, mutta löytyykö vielä parempaa/suositeltavampaa?
Kuulin myös, että Saulitessa ei tarkene talvisin. Onko tästä kokemuksia? Toimiiko huonesiivous?

Kiitos paljon etukäteen, jos joku viitsii auttaa ja puida vielä pikkuriikkisen tätä vanhaa asiaa. :)

2

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hande

Moikka,

Tuosta varauksesta Saulitessa, voi olla että ei sitä muisteta kun paikalle saavut ja se alakerran mukava mummo ei paljoa apuja tarjoile :-)

Mutta, saulite itsessään.. Eihän se hienoin hotelli maailmassa ole, mutta olen minä siellä aina unen päästä saanut kiini. Telkkarissa oli kerran kaukosäädinkin! Tärkein puoli mikä minulla siellä on ollut että jos asunnossa ei ole ötököitä, miä pärjään kyllä ja Saulitessa ei mitään ole ollut.

Okei, paljaat jalat tarttuu lattiaan ja napsahtaa hassusti, mutta ei siellä mitään kauheaa ole ollut. Siivoja käy, mutta en tiedä mitä se siellä tekee sisällä muutakun vaihtaa lakanat ja tyhjentää roskiksen. Pyyhkeet on ollut välillä "aika pieniä" :) mutta niitä saa haettua alakerrasta siitä siivojien puljusta jos ne vaan ymmärtää sinua.

Raitoja on varmasti.

Kylmä siellä joskus on kun ikkunoista vetää, mutta lisähuopa on olemassa.

Sinne vaan sekaan ei siihen kuole. Se on niin ässä paikalla ja halpa että pienet puutteet sallitaan.

hannu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe