OLen nyt viikolla 23 ja vatsa on ihan olematon,ainoastaan kun syön niin kasvaa kummuksi..milloin teillä on pullahtanut esiin oikea vatsa?
Pieni maha
3
561
Vastaukset
- Yleensä
melko myöhään vasta, siinä rv 28-30 paikkeilla on alkanut näkyä ja napa kääntynyt ulos. Lapsia on viisi ja aina sama juttu, mutta sitten onkin ollut kaksi verroin komiampi ! Lapset on painaneet syntyessään 4280-4560 gr. Tosin olen sen verran läski, että mahaa on aina vähän...vaate kokoni on 42.
- pullahdus
Mä aloin töissä kuulla vasta joskus viikon 30 tienoilla, että kauheeta kun sun maha on kasvanut. Sitten siitä alkoikin kuulla lähes jokaiselta, että kuinka se onkaan pullahtanut ulos. Toki pientä kumpua oli ennenkin, mutta kaikki sanoi, että ei oikeastaan huomaa edes koko raskautta paljon vielä. Oma mieskin alkoi vasta eilen puhumaan, että nostapa sitä paitaa, että näytät nyt jo enemmän raskaalta... Tähän asti se onkin puhunut, että ihmiset katsoo mun vain lihoneen...
No, mun mummo oli raskaana uimassa kavereiden kanssa viikkoa ennen synnytystä eikä kukaan huomannut vielä silloinkaan sen odottavan. Että kuvittele sitä, mikä lie luonnon oikku ollutkin.. - alkoi...
maha turvota jo alkuraskaudessa, mutta varsinaisesti vatsa pullahti jo viikolla 14.
Työkaverit huomasivat jo viikolla 12, että lapsi on tulossa...
Luonnostaan olen hoikka, litteävatsainen tyttö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261