todella kielletty että Minna ei saa tänään edes lähettää lapselleen jolla on syntymäpäivä toivottaa hyvää syntymäpäivää lauloihan koko porukka Iinallekin onnittelulaulun Iinan syntymäpäivänä tuleeko penalti?
Onko viestien lähettäminen
8
892
Vastaukset
- melrous leis
haloo tyhmä kun se ämmä eli minna vaan haluu säälii.......
- ---
Mietin iha samaa... etteikö saa lapselleen toivottaa synttäreitä. Jos ne sit sais laulaa samanlai ku iinalle (?!)
- onhan äippä laittanu onnitt...
jebulis jee
- päiväkirjahuoneesta
Ainakin Katso lehti julkaiseen kilpailijoiden tietokoneelta lähettämiä päiväkirjaviestejä.
- kerro mullekki
en oo kuullukkaan tollasesta mitään.
- subin sivuillakin
kerro mullekki kirjoitti:
en oo kuullukkaan tollasesta mitään.
ne päiväkirja jutut, missä kilpailijoiden esittelyt on!
- taisi saada
rangaistuksen se yksi mies, kun laittoi viestin lapselleen (olikohan sillä synttärit myös, joku lappu sängyn yläpuolella tms.). Muistaako joku tapausta tarkemmin...?
- joo
muistaakseni se ei kuitenkaan saanu mitään rangaistusta vaan joutu ottaa sen lapun veke. siin lapus oli mun mielest vaan jotain pari numeroo. en kyl oo ihan varma miten se juttu meni... onko muuten teidän mielestä viestittämistä jos esim. tiina sanois että mul on ikävä mun miestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750