että vieläkö kyrsii!!!!!!
Kysyn
10
1317
Vastaukset
- minä***
ei kyrsi vai pitäisikö?
- kyllä
Kyrsiipä hyvinkin. Soitan kohta sulle ja pyydän sua mukaan!!
- mut ens kerral
otan vähemmän tai jään kotiin.
- kyrsii
ja oikein urakalla! Eikä ole alkoholilla osuutta asiaan.
- kyllä
Kyllä se siitä taas. Mikä muuten kyrsii?
- eipä
se taitaisi tilannetta miksikään muuttaa!!!!!!!!!!!!!!!
- No regrets
Mennyt on mennyttä ja kaikki mitä on tapahtunut on tapahtunut. Aikansa asiat ja pettykset kyrsivät mutta eipä juuri enää. En kadu mitä tuli tehtyä (en mitään niistä) vaikka se tulikin maksamaan.
Nyt vaan pitäis päättää mihin suuntaan edetä... - se,
tosin unessa vaan-
- se mun kaa
ihan livenäkin! :p
- slave
Kyllä. Minoon paska ihminen ja jumala tulee mut helvettiin lähettämähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060