Mr.Misery, rakastan sua!

Nora.

Oon lukenu sun viestejä ihan sikan, sä oot ihana! Sä oot ajatteleva ja kohtelias ja herttainen ja kaikkea, tuu mun luo ni annan sulle pusun! Miten maailmas enää on tollasii ku sä? Saanko sun mesen?

8

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • only-me

Onhan tuo kyseinen herra kaikkea mitä mainitsit, paitsi ehkei kuitenkaan ihan kaikkea, mutta oletko nyt ihan varma, että rakastat tätä? Ethän sinä tiedä hänestä paljon mitään. Tutustu ensin ja sitten vasta sano rakastavasi. :)

• sansku

mutta, entäs jos mr.misery onkin itse tuon lähettänyt :D mistäs sitä tietää, kaikki on mahdollista :P
        mutta myönnän, mr.misery on kyllä kaikkea, mitä Nora sanoi :P
        mutta rakkaus ei synny noin, että lukee vain toisen viestejä netissä... ehkä pienimuotoinen ihastuminen, mutta ei missään nimessä rakastumista. ei edes pienimuotoista!

• Mr.Misery
        sansku kirjoitti:

mutta, entäs jos mr.misery onkin itse tuon lähettänyt :D mistäs sitä tietää, kaikki on mahdollista :P
        mutta myönnän, mr.misery on kyllä kaikkea, mitä Nora sanoi :P
        mutta rakkaus ei synny noin, että lukee vain toisen viestejä netissä... ehkä pienimuotoinen ihastuminen, mutta ei missään nimessä rakastumista. ei edes pienimuotoista!

Ei ole Mr.Misery kirjoittanut tuota, en sentään ihan niin kummallinen tapaus ole että kehuskelisin itseäni netissä!=D

• Mr.Misery

Voi eiiii!=)
      Ei mun kirjoittamien viestien sisältö nyt kuitenkaan kerro ihan kaikkea siitä mitä olen todellisuudessa!
      Tosielämässä kovinkaan moni ei sanoisi noin, olen
      nimittäin aika mitäänsanomaton persoona livenä=)
      Mutta kiitos nyt kuitenkin, kiva että joku tykkää edes täällä bittimaailmassa!=D

• only-me

Vaikket olisikaan livenä tuollainen, olet oikeasti auttavainen. Yksinään ihminen on oma itsensä, ja kk. olet yksinäsi tässä keskustelussa, koska kukaan meistä ei tunne sinua livenä. (Jeh, kiviäkin kiinnostaa)
        Kaiken kukkuraksi harvat ovat niin aktiivisia kävijöitä, kuin sinä. :)

• Mr.Misery
        only-me kirjoitti:

Vaikket olisikaan livenä tuollainen, olet oikeasti auttavainen. Yksinään ihminen on oma itsensä, ja kk. olet yksinäsi tässä keskustelussa, koska kukaan meistä ei tunne sinua livenä. (Jeh, kiviäkin kiinnostaa)
        Kaiken kukkuraksi harvat ovat niin aktiivisia kävijöitä, kuin sinä. :)

Onhan se tietysti tavallaan noin, koska yksin ollessaan on aika turhaa esittää olevansa mitään mitä ei ole!=)
        Mutta se että olen muita aktiivisempi kirjoittelemaan näille palstoille, johtuu varmaan siitä että useimmilla muilla ihmisillä on muutakin tekemistä kuin pyöriä näillä keskustelupalstoilla!=D

• juukelis
        Mr.Misery kirjoitti:

Onhan se tietysti tavallaan noin, koska yksin ollessaan on aika turhaa esittää olevansa mitään mitä ei ole!=)
        Mutta se että olen muita aktiivisempi kirjoittelemaan näille palstoille, johtuu varmaan siitä että useimmilla muilla ihmisillä on muutakin tekemistä kuin pyöriä näillä keskustelupalstoilla!=D

Samantapasia viestejä sai joskus se Laora vai mikä sen tädin nimi oli, täällä, ja tytöt ajoi sen pois koko palstalta. Vaikka olikin aktiivinen ja kohtelias. En siis tunne kyseistä ihmistä todellisuudessa mutta sellaisen kuvan sain...

• Mr.Misery
        juukelis kirjoitti:

Samantapasia viestejä sai joskus se Laora vai mikä sen tädin nimi oli, täällä, ja tytöt ajoi sen pois koko palstalta. Vaikka olikin aktiivinen ja kohtelias. En siis tunne kyseistä ihmistä todellisuudessa mutta sellaisen kuvan sain...

Niin millaisen kuvan mistä?
        Ja minkä takia ajoivat pois, eikai sille mitään voi jos tollasia viestejä saa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe