Tervehdys,
Nyt kävi sellainen juttu että hankittiin NHL06 pleikkari 2:een ja kuinka ollakkaan me "tyhmät" emme ymmärrä miten peliin saa kaksi pelaajaa ??? Mukava olisi pelata kaveria vastaan....
NHL 06 Kaksi pelaajaa....
7
886
Vastaukset
- janus
mahdotonta jos lukisit sen manuaalin:-)
- Kaksin olisi....
....Kyllä sitä manuaalia on yritetty tavata, mutta vastausta ei ole löytynyt ? Siksi täällä nyt asiaa kysellään.
- tomik
Kaksin olisi.... kirjoitti:
....Kyllä sitä manuaalia on yritetty tavata, mutta vastausta ei ole löytynyt ? Siksi täällä nyt asiaa kysellään.
olisko mahdollista että toinen ohjain on pleikkari yhden ohjain, koska se ei ainakaan mulla toiminu
- Mukavampaa..
tomik kirjoitti:
olisko mahdollista että toinen ohjain on pleikkari yhden ohjain, koska se ei ainakaan mulla toiminu
Hei kiitos tuosta vastauksesta.
Kyllä juttu on niin että toinen ohjain on pleikka ykkösen ohjain. Täytyy jostain "napata" toinen kakkosen ohjain ja testata sitten.
Jos homma näin ratkeaa niin suuri ja iso kiitos !!!
- Lateksi_91
laitatte kaks ohjainta porttii. siitte ku haluutte pelata otatte pelaa nyt. siin näkyy kaks ohjaimen kuvaa nii siirrätte ne tateilla tai nuolilla sille puolelle mille kumpiki haluu.
- Kiittäen
Hei kiitos,
Me tehtiin niin, mutta homma ei silti toiminut. Taitaa olla niin että kun toinen ohjain on pleikka ykkösen ohjain niin se ei toimi tuossa pelissä. Nyt ei auta kun mennä kauppaan ostamaan uusi ohjain :-)
- Mukavampaa
HEI KIITOS KAIKILLE JOTKA VASTASITTE KYSELYYNI.
HOMMA RATKESI EILEN KUN KÄYTIIN HAKEMASSA TOINEN PLEKKA KAKKOSEN OHJAIN.
VIELLÄ KERRAN ISO KIITOS !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027