Terve vaan kaikille.
Olen itse hakenut Heliaan opiskelemaan nyt syksyn yhteishaussa sekä Pasilan toimipisteeseen liiketalouden linjalle, että Oulunkylään "meidanomi"-linjalle. Sellaista kyselisinkin nyt muilta, mahdollisesti samoille linjoille hakeneilta että oletteko jo saaneet pääsykoekutsut?
Olen hyvin tietoinen asiasta, että yleisesti ottaen pääsykoekutsut tulevat vasta noin viikkoa ennen pääsykoetta, mutta ihan yleisen keskustelun vuoksi tätä asiaa kyselen. :)
Oikein mukavaa viikonlopun loppua teille kaikille.
Helian pääsykokeet 2005
3
992
Vastaukset
- Annukka
Hei,
ilokseni sain perjantaina jo kutsun tuohon viestinnän koulutusohjelman pääsykokeseen ja tänään 24.10 tuli sitten kutsu myös liiketalouden pääsykokeeseen.
Kaikki edellisiin pääsykokeisiin osallistujien kommentit ja ohjeet olisivat todella tervetulleita.
Hyvää päivänjatkoa- Mieee
Moikka!
Mä sain myös kutsun liiketalouden valintakokeeseen! Ois huippua saada vähän infoa millainen on.. Esim. mitä tarkoitetaan loogista päättelykykyä vaativilla tehtävillä käytännössä? Ja millainen aineistotehtävä yleensä on? Kaikki vinkit todella tarpeen!
:) - Sopuli
Mieee kirjoitti:
Moikka!
Mä sain myös kutsun liiketalouden valintakokeeseen! Ois huippua saada vähän infoa millainen on.. Esim. mitä tarkoitetaan loogista päättelykykyä vaativilla tehtävillä käytännössä? Ja millainen aineistotehtävä yleensä on? Kaikki vinkit todella tarpeen!
:)Loogista päättelykykyä vaativat tehtävät voivat olla esim. melko yksinkertaisia monivalintaisia lasku- ja päättelytehtäviä.
Aineistotehtävä voi olla esim. jokin artikkeli tai pätkä kirjasta, ja se on luettava ja vastattava kysymyksiin sen pohjalta. Viime syksyn pääsykokeissa näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808