Henkilö a joka on nauttinut kupin kahvia ennen ajoon lähtöä
Henkilö b joka on käyttänyt kannabista hetki ennen ajoon lähtöä
Kumman kohtaisit mielummin?
Korotetaan panoksia:
Kumman autoilijan kyytin uskaltaisit antaa oman lapsesi?
Kumman kohtaisit mielummin henkilön a vai b autolla ajaessa
6
210
Vastaukset
- Psyko-nautti
Herra Kari Salmelainen... unohdit esitellä kuski C:n joka on isotissinen 19v blondi jonka selkärepussa on kaikkia tunnettuja ja muutama tuntematonkin psykedeeli ja jonka pulleiden rintavarustusten väliin on sujautettu isohko bongi täynnä Blue Haze kukkaa! Kyllä, hänet valitsen ja hänelle takaan kohtelun joka varmistaa sen että myös lapseni pääsee kyseisen "Maman" kyytiin!
JEEEHAAAA!!!!!- Äitisi
Vaihtoehdot olivat:
AAAAAAAA
BBBBBBBB - Psyko-Nautti
Äitisi kirjoitti:
Vaihtoehdot olivat:
AAAAAAAA
BBBBBBBBVitut sinun vaihtoehtoidasti, minä teen omat.
Sinun vaihtoehdot huonot, minun hyvät. Hyvä voittaa huonon. UC? - Marjukka
Psyko-Nautti kirjoitti:
Vitut sinun vaihtoehtoidasti, minä teen omat.
Sinun vaihtoehdot huonot, minun hyvät. Hyvä voittaa huonon. UC?Huumeet vieneet sun aivoistasi voiton.
Onneksi olkoon! - Psyko-Nautti
Marjukka kirjoitti:
Huumeet vieneet sun aivoistasi voiton.
Onneksi olkoon!Iiik. Sehän PUHUU!
- Minun lapsiani
Äitisi kirjoitti:
Vaihtoehdot olivat:
AAAAAAAA
BBBBBBBBEi ole koskaan tungettu rattijuopon kyytiin. Sen sijaan lapseni, minä mukaan lukien olemme olleet ulkomailla sellaisen ihmisen kyydissä joka poltti marijuanaa ihan siinä ajaessaan! Minä paheksuin ja olin ahdisutunut siitä. Mutta jokainen meistä on edelleen hengissä. Eikä se ajaminenkaan eronnut millään tavalla selväpäisen kyydistä.Miksi? Koska sä voit olla ulkomailla aika helvetin riippuvainen toisten avusta.Ja koska joku pilvi voi olla jossain muualla aika tavallinen juttu, toisin kuin täällä perähikiässä, sun mielessäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693