Mitäköhän tämä uni mahtaa merkitä?

Heli_91

En tiedä miksi, mutta tämä uni tuntuu jotenkin erikoiselta, vaikka siinä ei tapahtunut mitään kovin merkittävää.

Eli.. Olin yhden enisen ystäväni luona, oli aamu ja piti kouluun, etsin vaatteita kaapista, ja katsoin koko ajan kelloa, sillä tiesin että olin jo myöhässä. Sen jälkeen muistan että olin kaupungilla, ja siellä oli muutama mieshenkilö, joiden kanssa tapaan oikeasti joskus jutella internetissä, muuten en tunne heitä. Sitten näin englanninopettajani jossain kadunkulmassa, hän katsoi minua jotenkin varoittavasti. Sitten seurasin näitä miehiä vähän aikaa, mutta en sitten enää viitsinyt.Sillä tiesin että he eivät olleet kiinnostuneita minusta. Sitten menin kouluun ja muistan vain että kaikki paitsi opettajat olivat vihaisia minulle. Eräs tyttö minun luokalta, joka oikeastikkin inhoaa minua nykyään, varasteli aina kirjoja kaapistani ja oli muutenkin ilkeä minulle. Ja yks aika lihava mies aina hiippaili ja seurasi minua. Sama mies sitten alko ruokasalissa yleisesti haukkumaan minua ja kutsumaan minua psykopaatiksi, ja sanoi myös kaikkea muuta ilkeää. Kaikki jotka olivat syömässä olivat samaa mieltä ja nauroivat minulle. Näin itseni kun seisoin siinä käytävällä. En kuitenkaan itkenyt. Sitten yksi opettaja alkoi puolustella minua, ja huomasin kuinka säälittävä tilanne oli, juoksin vessaan ja siellä oli sitten aika pimeää, kunnes ymmärsin laitta valot päälle. Sitten tulee ihan outo kohta, tulen vessasta ulos ja olen jossain huoneessa, ja katson itseäni peilistä, sitten kuuluu jotain musiikkia,jossa lauletaan jotain ikuisesti etelä-suomeen? itse asun länsi-suomessa.. Ja kun kuuntelin tätä laulua, jota jotku lapset? lauloi tunsin itseni onnelliseksi, vaikka en oikeasti kuuntele yhtään sellaista musiikkia. Kiitos jos joku osaa tulkita tätä sotkuista unta. Olen itse jo kerran yrittänyt, mutta se on jotenkin vaikeeta.

1

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dream

onko sinulla tiedossa tilanteita,joista joudut suoriutumaan yksin muiden edessä?Että pelko oman itsensä onnistumisesta siirtyy uniisi.
      Laulu unessa tuo mieleesi lapsuutesi,jolloin kaikki oli huoletonta lapsen elämää ilman paineita ja aiheutti sinulle hyvän olon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe