niin...Oon kuullut, että jos maksaa Omega Weaponille 900 000 giliä, siltä saa jonkun kivan aseen!! Onko totta? Ja tuleeko Omega Weapon uudestaan? Kun fffin.com sivuil sanottiin et pitää kukistaa Omega Weapon, että sais Tidukselle Break HP Limit panssarin, aattelin jos se tulis uuestaa niin vois saada siltä sen aseen ja sit sen panssarin Tidukselle..Vai saako siltä vaan sen Tiduksen panssarin?
Valaiskaapas minua hieman...
nonniin...auttakees hieman(FFX)
5
417
Vastaukset
- brownstick
ite en saanu tidukselle break hp limittiä mutta se sijaan sain lululle..ja se maksu juttu ite mie en maksanu sille mitää..
- Beef Man
Omega Weapon tulee vain kerran koko pelissä ja kun sen päihität se ei tule koskaan enää.
Tietääkseni sitä ei edes voi lahjoa.
Kun sen voittaa, siltä saattaa saada aseen jossa on Triple Overdrive ja suoja jossa on Break HP Limit.- kotilo-ja-gekkofani
kiitti tieost, mut jos joku tietää viä jotain täst asiast, niin kertokaa!!!
- kintze
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
kiitti tieost, mut jos joku tietää viä jotain täst asiast, niin kertokaa!!!
onko se se joka on siä omega ruinsseil jos on se tulee 2 kertaa eka tosin on joku niin sanottu "varjo" siitä mut mun muistaakseni siltäkin saa jotain
- kotilo-ja-gekkofani
kintze kirjoitti:
onko se se joka on siä omega ruinsseil jos on se tulee 2 kertaa eka tosin on joku niin sanottu "varjo" siitä mut mun muistaakseni siltäkin saa jotain
on kai nimeltää Ultima Weapon (?) ja tarkoitin just sitä siel Omega Ruinsseil olevaa örkkimörkkiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756