Okeesti ettiä sitä just tänkaltaisista palstoista, koska mä ainakin ite löysin uuden kaverin täältä just. :) Aina parempi jos löytää toisen yksinäisen. Ja älkää ajatelko, et teissä on jotain vikaa, jos ootte yksinäisiä, koska se ei pidä paikkaansa. Kaikkihan me ollaan erilaisia. Älkää ajatelko, et tuskin kukaan haluu olla teiän kaa, koska se ei pidä paikkaansa. Kaikki ollaan ihmisiä, ei kessään oo mitään vikaa, tajutkaa se! :)
Jos ystävää kaipaatte niin...
7
988
Vastaukset
- zxzx
Ahaa, millai sitä vois tutustuu täällä kun ei viitti ossujakaan oikeen jaella julkiseen =)
- katoskun
Ensin tutustutaan sähköpostin välityksellä ja sitten ehkä joskus tavataan jollain julkisella paikalla, jossa on muita jos jotain vaikka sattuu... :)
- m82
tere
yleensä toisen yksinäisen ihmisen kanssa kaveeraminen ei ole hyvästä. kummatkin ovat ehkä tosi ujoja ja sisäänpäin vetäytyneitä, eli parempi olis jos toinen osapuoli ois se jolla on sosiaalisempi ympäristö jne. olen huomannut tämän itsekin...- samaa mieltä
Mäkin oon samaa mieltä, yksinäisten kannattaa hakeutua niiden seuraan joilta kavereiden saaminen ja pitäminen onnistuu :)))
- ujo mieki
samaa mieltä kirjoitti:
Mäkin oon samaa mieltä, yksinäisten kannattaa hakeutua niiden seuraan joilta kavereiden saaminen ja pitäminen onnistuu :)))
Mielestäni kaksi ujoakin voi hyvin tutustua toisiinsa, vaikka sähköpostien välityksellä ensin ja hiljalleen tutustua, sillä harva ujo on läheistensä seurassa kuitenkaan ujo ja viestien kautta siitä ujoudestakin saattaa päästä.
samaa mieltä kirjoitti:
Yritetty ja failattu... =D
Tiedä sitte mistä johtuu...- 8+8
idompsu kirjoitti:
Yritetty ja failattu... =D
Tiedä sitte mistä johtuu...Uusi yritys kehiin vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745