miten saisi ulkomailta partakoneen itelleen kun ovat täällä 3 kertaa kalliimmat- älyttömiä hintoja.onko kukaan tilannut jostakin netti kaupasta.pilishave maksaa 200-300 täällä
partakoneet halpoja muualla
4
3618
Vastaukset
- ei oo totta
tässä ote kirjanpidostani
*2005.09.03 Philips HQ5817 partakone (CM Kupittaa) 49.90*
Hyvin toimiva kone, ladattava akku, kestää kuukauden
latausvälin.
Mitähän hintoja olet katsellut?- 200 euron konetta
Kyllä tuohon 49 euroon saa jonkinlaisen koneen. Itse pitäisi ostaa isäinpäivälahjaksi miehelleni uusi partakone. Eikä se saa nimenomaan olla tuo 49 euron malli vaan 200 euron malli. Eroja niissä kyllä on huomattavasti. Akku niissä on kestävämpi, voi pestä juoksevassa vedessä, teräyksiköt parempia jne. jne. Nyt miehelläni on ollut n. 3 vuotta sellanen n. 100 euron kone, joka nykyään taitaa olla tuo 49 euron kone. Se oli hyvä....mutta kehitys kehittyy.
- 60%
200 euron konetta kirjoitti:
Kyllä tuohon 49 euroon saa jonkinlaisen koneen. Itse pitäisi ostaa isäinpäivälahjaksi miehelleni uusi partakone. Eikä se saa nimenomaan olla tuo 49 euron malli vaan 200 euron malli. Eroja niissä kyllä on huomattavasti. Akku niissä on kestävämpi, voi pestä juoksevassa vedessä, teräyksiköt parempia jne. jne. Nyt miehelläni on ollut n. 3 vuotta sellanen n. 100 euron kone, joka nykyään taitaa olla tuo 49 euron kone. Se oli hyvä....mutta kehitys kehittyy.
repiikö muilla pilisave naamaa kipeästi itse ajan 2 teräisellä patteri pilisavella se on parempi kuin se 3 teräinen joka repii.tuli kylkiäisenä tuo patteri peli
- asdfghjklöä
60% kirjoitti:
repiikö muilla pilisave naamaa kipeästi itse ajan 2 teräisellä patteri pilisavella se on parempi kuin se 3 teräinen joka repii.tuli kylkiäisenä tuo patteri peli
jos repii nii ihan tiedoks et se "lärpykkä" siinä sivussa on rajaaja ja sen käyttö ei ole kiellettyä.
Voihan olla yksinkertaisesti ettet ole koskaan edes putsannut konettasi tai sitten tehnyt sen väärin ja näin on vähän niinkun päässy terät menee paskaks.
Mut osta vaan uus kone.
Ei siis revi (ainakaan Cool Skin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760