Rakas ihastukseni J sieltä seinän takaa!
Toivoisin niin että oltaisiin molemmat samojen seinien sisäpuolella!
sinä J
10
1959
Vastaukset
- ..............
mahdollista?
- J..
Polvet notkahti, keho vapisi, vatsa täyttyi miljoonista perhsista...
Mutta eihän minun seinän takana olekkaan ketään... huokaus- -M-
Mä voisin harkita yhteen muuttoa sun kanssasi mikäli olet juuri hän(J***i) =) ...Ja edelleen kunhan saan muutenkin varmuuden tunteistasi=)...mutta tod.näk. olet joku muu=(
- seinän takana
-M- kirjoitti:
Mä voisin harkita yhteen muuttoa sun kanssasi mikäli olet juuri hän(J***i) =) ...Ja edelleen kunhan saan muutenkin varmuuden tunteistasi=)...mutta tod.näk. olet joku muu=(
Viesti on kirjoitettu siis herra J:lle, ymmärsit -M- pikkasen väärin. Käynti optikolla riittää...
- J..
-M- kirjoitti:
Kyllähän mielelläni kaveriksi ottaisin. Ei tosin kaksiota kummempi asumus ole. Mut etpä minua kaiten kaivannut kuitenkaan. Liian vähän tähtiä J.n jälkeen pistetty, enkä M.tä löydä kaipaajaani, ainakaan vielä. Älä kuitenkaan vielä optikolle mene tai sitten sinne on meidän molempien mentävä. ;)
- Nimeni on J***I
-M- kirjoitti:
meikäläisen läheltä, mutta tuskinpa sittenkään?
- seinän takana
Nimeni on J***I kirjoitti:
meikäläisen läheltä, mutta tuskinpa sittenkään?
Kirjaimet nimessäsi on ainkin ihan oikein...
Missäpäin olet? - J***I
seinän takana kirjoitti:
Kirjaimet nimessäsi on ainkin ihan oikein...
Missäpäin olet?minä, kun seinän takana ei asu naista!
Eli eipä viitsi enempää silloin kertoa.
Ellei tolla sun ilmauksella ole jotain vertauskuvallisuutta ;DD - seinän takana
J***I kirjoitti:
minä, kun seinän takana ei asu naista!
Eli eipä viitsi enempää silloin kertoa.
Ellei tolla sun ilmauksella ole jotain vertauskuvallisuutta ;DDVoi kuule J***I !
Seiniä voi olla myös työpaikoilla!!!!!!
Joten kerro nyt lisää!
- töessä
nähhää J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944