Meijän tyttö pääsi idosissa jatkoon, loppukulpailuun. Mukavaa!
Hyvä Henna!
15
3166
Vastaukset
- mikä Idols
Mitähän tarkoitat ?
Kaikki eivät seuraa lastenohjelmia. - soittorosvo
Hyvin lauloi sunnuntaina ! Tosi lahjakas tyttö.
- melluh
hyvä oli, luulin kyllä että ei mahdollisuutta jatkoon. Kun oli niin monta hyvää.. mutta hienoa Henna!!
- jellona
Mahtavaaha se on että täältäkin korkeuksilta päästään jatkoon! Ei muuta tsemiä..
- minulta ja perheeltä
Hennalle!
En alkuun uskonut, että selviää loppukilpailuun.
Mutta ihmeiden aika ei ole ohi!
Todella kaunisääninen tyttö!
Onnea Hennalle myös jatkossa! - sasu
Onhan se mukavaa että oman kaupungin tyttö menestyy, mutta onkohan Henna kuitenkaan idols-ainesta? sen verta hauraan oloinen ja nuorikin!
- että Henna
pääsi jatkoon mutta ei se kyllä laulanu hyvin eikä varmaan tuu voittamaan.Ei yksinkertaisesti ääni riitä mun mielestä
- sillä
minun mielestä ääni onkin se mikä riittäis, mutta muuten ei ole välttämättä idols-ainesta?
- antaa tuomareille
sillä kirjoitti:
minun mielestä ääni onkin se mikä riittäis, mutta muuten ei ole välttämättä idols-ainesta?
Kyllä Idols finalisteilta vaaditaan muutakin kuin lauluääntä. Täytyy olla valmis antaa tuomareille muutakin kuin oman esityksensä. Sillähän se Anttikin pääsii finaaleihin ja se Hanna voitti, kun molemmat oli anteliaina tuomareille.
Kaikkea sitä... - en usko alkuunkaan
ei se voita! ihmettelen että on valittu nuinki pitkälle vaikka ei ossa laulaa :)
Agnes tulee voittamaan, uskomattoman mahtava lauluääni!!! - se perikainuulainen
en usko alkuunkaan kirjoitti:
ei se voita! ihmettelen että on valittu nuinki pitkälle vaikka ei ossa laulaa :)
Agnes tulee voittamaan, uskomattoman mahtava lauluääni!!!kateus ?
- samainen
se perikainuulainen kirjoitti:
kateus ?
Katteus mihi? ei ymmärrä nyt
joo siis jatkostahan tippuu se isokokoinen,kiinalainen ja kajaanilainen 100% varmuudela
t. eestilaine
- äänestäjä:)
olen erittäin iloinen hennan puolesta, hyvin lauloi ja ansaitsi paikan jatkoon!!tsemppiä loppukilpailuun!
- mä vaan
vaan tuntui kuin ois ollu helluntai herättäjä juhlassa,hallelujah!!
- lappeen Ranta ?
onneksi yhdyssanat sentään toimivat viestissäsi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793