Keittiö terroristi ja neuvon antaja Minna ulos.On muillakin mahdollisuus toteuttaa itseään.Kun ei ole koko ajan vahtimassa ja neuvomassa.Lapset odottaa jo Minnaa hellan ääreen kotiin.
Keittiö terroristi pellolle!
4
541
Vastaukset
- ...koulukirjojen ääreen!
Pieni yhdyssanakertaus, kiitos. Vähä-älyisyytesi pukkaa ikävästi läpi.
Muuten yhdyn kyllä näkemykseesi.
Terv,
Jeesus-Jesse- !!!!
Mitäs väliä tuollaisella sitten on? Ei kyllä haittaa minua ainakaan piirun vertaa. Ja kyllä, Minnan aika LÄHTEÄ!
- Lapanen
Mitä perkelettä sillä on väliä, onko kirjoitusasu aivan täysin oikea vai ei? Eikö täällä ole tarkoitus tuoda julki mielipiteensä, eikä kirjoitusosaamisensa ?
Jos niin häiritsee, voi vaikka pysyä nenä kiinni tietokirjoissaan tai jotain...?
Ja samaa mieltä olen kuin Sinikello...!!!
- Rölli
Täällähän kirjoitellaa asioista eikä etsitä kirjoitus virheitä! (Tässäkin voi olla virhe? SORI PÖLHÖ!)Edelliselle vastaajalle tarkoitettu palaute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760