Miettikää te, jotka sanotte, että teille Nightwish on nyt kuollut. Miettikää, miksi kuuntelette musiikkia. Kuunteletteko sitä ulkoisten asioiden vai itse musiikin vuoksi? Jos oikeasti piditte Nightwishin musiikista, tuette bändiä jatkossakin uuden laulajan kera. Muutoin osoitatte olevanne vain mukafaneja, joille ulkoiset seikat ovat musiikkia tärkeämpiä. Tosifani ei jätä bändiä miehistönvaihdosten vuoksi.
Miettikää!
4
988
Vastaukset
- minä juuri
sanoin, musa on pääasia, ei se kuka sen esittää.
- anya
Itkin eilen silmät punaisiksi ja yö meni pipariksi, mutta aamulla herätessä alkoivat ajatukset vähän seljetä. Hirveä suru on Tarjan takia - en voi edes kuvitella, miltä hänestä tuntuu, kun itsekin olin niin järkyttynyt asiasta. Mutta tosiaan, itse olen aina arvostanut korkealle bändin pojatkin ja nekin biisit, joissa Tarja ei laula, ovat loistavia. Elämä jatkuu ja bändi jatkaa ja toivottavasti Tuomas osaa tehdä yhtä ihanaa musiikkia kuin aina ennenkin. Minä ainakin odotan innolla uutta levyä ja toivotan Tarjalle menestystä soolouralla.
- Timo
Ihmeen pitkään kaverit kesti.
Ei kai pojista kovin kivalta tuntunu Tarja haastatteluissa antamat kommentit ettei hevi ole hänen musiikkiaan tms.
Jos ei hevi kiinnosta muun kurahan takia niin mun mielestä tää oli oikea ratkaisu.
Ehkä Tarja voi nyt keskityä rakastamaansa klassiseen musaan. - A78
Kyllä poikien kirjoittama kirje antoi selkeän kuvan siitä, miksi tähän tilanteeseen on ajauduttu. Jälleen kerran nousi pissa päähän...
Tuomashan jokatapauksessa biisit tekee, joten hänhän se bändin kantava voima on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298