Yleensä olet ollut melko hyvä sheriffi, mutta viimeaikainen toimintasi on herättänyt kummastusta, paitsi minussa, monessa muussa.
Jotta asia selkiäisi, ole ystävällinen ja tee seuraavat:
1) Kun poistat viestin tai ketjun tai ketjunpätkän, laita tilalle selitys, miksi tai minne siirretty ja miksi.
2) Kun olet kerran mennyt Aapon halpaan ja syyllistynyt akuuttiin sokeuteen viestien "ilkeyden" arvioinnissa, tee itsellesi ja muille seuraava palvelus:
a) poista kaikki sellaiset viestit ja niiden jälkeiset ketjut, joissa mainitaan "JAJH:n kesksimä islam" ja sen variantit.
b) poista kaikki viestit ja niiden jälkeiset ketjut, joissa mainitaan "apinointi" ja sen variantit.
Loput Aapon ilkeilyistä ovatkin sitten eenemmänkin akateemista saivartelua.
Kun olet tämän tehnyt, katso - ja hämmenny - mitä _minun_ "ilkeilyjäni" jää jäljelle.
Odotan innolla - turhaanko? - puolueettomuutta tässäkin.
Hyvä Gohar
5
173
Vastaukset
>>Kun olet tämän tehnyt, katso - ja hämmenny - mitä _minun_ "ilkeilyjäni" jää jäljelle.
Odotan innolla - turhaanko? - puolueettomuutta tässäkin. >>
Jos vaatimuksesi toteutetaan, jäljelle jäänee ainakin seuraavan tyyppistä puolueetonta argumentaatiota:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000011358105- JAJH
Linkin viesti on sinun kirjoittamasi, ja, kuten vihjaat, täysin asiaton. Siis tyypillistä aapoottista "asiaa", jossa lauseet irroitetaan kontekstista ja esitetään niiden esittävän, mitä milloinkin. Kyseessä on nk. olkinukke, jollaisen tekemisen näköjään hallitset. Hyvät sulle siitä.
- JAJH
JAJH kirjoitti:
Linkin viesti on sinun kirjoittamasi, ja, kuten vihjaat, täysin asiaton. Siis tyypillistä aapoottista "asiaa", jossa lauseet irroitetaan kontekstista ja esitetään niiden esittävän, mitä milloinkin. Kyseessä on nk. olkinukke, jollaisen tekemisen näköjään hallitset. Hyvät sulle siitä.
Eikö stalinistia saa kutsua stalinistiksi? Ainakaan taha "kolmivuotiasta vaimoa saa naida" islam ei ole totuuden takia päreitään polttanut, miksi siis sinä?
Eikö valehtelemisesta saa huomauttaa, onko se "epäakateemista"? Ja kun itse todistat - minkä jokainen voi alkuperäisistä viesteistä varmentaa - olevasi kuu-ukko, mikä minä olen vastaan väittämään.
Vai onko sinullekin "oikea asenne tärkempää kuin totuus"? JAJH kirjoitti:
Eikö stalinistia saa kutsua stalinistiksi? Ainakaan taha "kolmivuotiasta vaimoa saa naida" islam ei ole totuuden takia päreitään polttanut, miksi siis sinä?
Eikö valehtelemisesta saa huomauttaa, onko se "epäakateemista"? Ja kun itse todistat - minkä jokainen voi alkuperäisistä viesteistä varmentaa - olevasi kuu-ukko, mikä minä olen vastaan väittämään.
Vai onko sinullekin "oikea asenne tärkempää kuin totuus"?No ei tuo minua haittaa. Hyvä etten sentään todista olevani siriuslainen. Olen lukenut jonkin science fictionin, jossa siriuslaisista jätettiin lähes yhtä huono kuva, kuin mitä jotkut tämän palstan kirjoittajat yrittävät propagoida islamin uskon ja jotkut toiset toisella palstalla juutalaisuuden edustajista. Paino sanalla "fiction".
- JAJH
Aabra-ham kirjoitti:
No ei tuo minua haittaa. Hyvä etten sentään todista olevani siriuslainen. Olen lukenut jonkin science fictionin, jossa siriuslaisista jätettiin lähes yhtä huono kuva, kuin mitä jotkut tämän palstan kirjoittajat yrittävät propagoida islamin uskon ja jotkut toiset toisella palstalla juutalaisuuden edustajista. Paino sanalla "fiction".
Miksi ihmeessä sitten pidit sitä, että todistit aisan, minun ilkeilynäni? Oletko unohtanut - taas - omat viestisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994