Voiko asiaa selvemmin sanoa

JAJH

"Itse olen sitä mieltä, että on parempi arvostella tekoja kuin uskonnollisia vakaumuksia." (Aapo)

On siis syytä tuomita toisen Maailmansodan aikaiset natsien hirmuteot keskitysleireillä ja idän miehitetyillä alueilla, ei sitä ideologiaa, kansallissosialistista fasismia - jota ilman tekoja ei olisi ollut - jonka pohjalta teot tehtiin.

Mutatis mutandis:

On siis syytä tuomita saudimutaqiinin toiminta tyttökoulun tolipalossa, islaamia - jota ilman tekoja ei olisi ollut - jonka pohjalta teot tehtiin.

Voiko enää "kovempi humanisti" kuin Aapo ylipäätään olla?

Tämä on "islam" -palsta, ei "muslimit" -palsta. Keskustelkaamme siis pääasiana islaam, ei musliim.

8

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko

Tämä palsta on islam palsta ja asioista on tarkoitus keskustella. A.. kuitenkin on aina vääntänyt keskustelun henkilöitä koskeviksi ja lisäksi tämän palstan kirjoittajiin kohdistuvaksi. Hän ei pidä minkäänlaista järjestystä asioissa. Sellainen on edullista jos tarkoitus on vihamielinen.
      Hänen tarkoituksensa on estää islamista keskustelua. Hänen tapansa on yrittää vetää keskustelu pois tärkeistä asioista ja synnyttää turhia väittelyitä ja rettelöitä. Ne pitää katkaista lyhyeen.

• Lueppas viestit tarkemmin, jottet rakentelisi niidenkin suhteen olkinukkeja à la kehittelemäsi "Islam".

Mistähän syystä inhoat niin kovasti omia kehitelmiäsi?

• JAJH

Lainaus oli omasta viestistäsi. Mistähän syystä inhoat niin kovasti omia kehitelmiäsi.

Goharille tiedoksi, tämä on juuri nyt sitten sellainen "olkinukke", jonka Aapo tässä esitti. Pitäisikö Aapon viesti poistaa, kun se on pelkkää provosointia?

• JAJH kirjoitti:

Lainaus oli omasta viestistäsi. Mistähän syystä inhoat niin kovasti omia kehitelmiäsi.

Goharille tiedoksi, tämä on juuri nyt sitten sellainen "olkinukke", jonka Aapo tässä esitti. Pitäisikö Aapon viesti poistaa, kun se on pelkkää provosointia?

tai poistattaa. En minä siitä pulttia ota.

• Jake Waits
        Aabra-ham kirjoitti:

"En minä siitä pulttia ota."
        -Aapo 18 v.

• Jake Waits kirjoitti:

"En minä siitä pulttia ota."
        -Aapo 18 v.

Älä paljasta ikääni.

• JAJH
        Aabra-ham kirjoitti:

Miksi haluat, että viestejäsi poistettaisiin? Ettei jäisi jälkiä hölmöilyistäsi, vai onko jokin muukin syy?

• JAJH
        Aabra-ham kirjoitti:

Älä paljasta ikääni.

MOT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4234
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      163
      3645
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      84
      3101
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2467
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe