Moro,
Olisiko jollakulla antaa vihjettä? Olen pelaillut PS2:lla WRC4:ää. Muuten hyvä, mutta vaikeat ja tosi vaikeat erikoiskokeet, joita olen availlut hankkimillani pisteillä, eivät tunnu näkyvän missään. Esim. mestaruussarjaa Saksassa ajaessa niitä tulee aina vastaan samat kuusi EK:ta, vaikka sekä vaikeat että erikoisvaikeat on palkintohuoneesta avattu.
Teenkö jotain väärin vai tulevatko ne jossain erityisessä moodissa? Olen ajanut pääasiassa 1600-autoja, mutta kokeillut myös ammattilaistasoa. Eipä näy uusia EK:ita.
Thnx,
J.
WRC4 avatut EK:t eivät näy
3
115
Vastaukset
- Joo o
Ne ei varmasti tule siellä mestaruus sarjassa vastaan.. vaan niitä pystyy pelaamaan varmaankin vaan yksittäisissä ralleissa ja harjoitus jutskissa
- Helppiä?
Kiitos neuvosta, mutta ei toimi. Olen avannut esim. Saksan kohdalla molemmat vaikeammat tasot (hard ja very hard, muistaakseni), mutta Saksan rallissa tulevat aina vastaan ne samat kuusi EK:ta kuin ennekin. Joka moodissa, eli niin mestaruussarjassa, aikakokeissa kuin yksittäisissä rallissakin.
Onko tässä nyt jotain, mitä en ole hoksannut? Pitäisikö niitä yleensä tulla enemmän? Vai vaikeutuvatko siellä vain kelit tms.? Ei jummarra, ei. - Helppiä?
Helppiä? kirjoitti:
Kiitos neuvosta, mutta ei toimi. Olen avannut esim. Saksan kohdalla molemmat vaikeammat tasot (hard ja very hard, muistaakseni), mutta Saksan rallissa tulevat aina vastaan ne samat kuusi EK:ta kuin ennekin. Joka moodissa, eli niin mestaruussarjassa, aikakokeissa kuin yksittäisissä rallissakin.
Onko tässä nyt jotain, mitä en ole hoksannut? Pitäisikö niitä yleensä tulla enemmän? Vai vaikeutuvatko siellä vain kelit tms.? Ei jummarra, ei.Ne avattavat EK:t näemmä koskevat vain aikakokeita. Toisin sanoen jos tahtoo ajaa kelloa vastaan yksittäisiä kokeita, pitää erikseen avata pisteitä käyttämällä joka rallin EK:t 2-5 tai 2-6. Mutta jos valitsee yksittäisen rallin tai mestaruussarjan, kaikki EK:t saa ajettavakseen ihan ilmaiseksi.
Kumma systeemi, mutta niin se näyttää olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760