ei kuukautisia ei pitkään aikaan. missä syy??

Nimetön

niin minulle ei ole tullut kuukautisia moneen kuukauteen. joudun syömään pillereitä että vuoto alkaisi. onko kellään tapahtunut samaa?? en tiedä syytä miksi ei kuukautiset tule muuten kun pillereitten avulla. voinko ikinä tulla raskaaksi??

auttakaa....

5

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v.

Mulla on ollut samanlaisia ongelmia.Jouduin välillä syömään terolut-tabletteja että vuoto alkaisi ja kuukautiset tasoittuisivat.Joskus kävi niin että vuotoa oli 7 viikkoa ja korjaantui sit kun tehtiin kaavinta.Siitä hommasta ei tiedä itse mitään kun se tehtiin nukutuksessa.Mutten halua mitenkään pelotella.Uskon että tulet saamaan vielä lapsia.Itse sain 2 lasta.Sitä ennen oli tuulimunaraskaus.Sinun kannattaa jutella tästä gynekologin kanssa.Koska mulle gynekologi sanoi että kannattaa tehdä lapsi kun olin silloin 33v.,jos meinaan tehdä enää.Sit kuukautiset tasoittuneet.

• syy

on tosi yleistä että kuukautisten poisjäänti johtuu siitä ettei oo tarpeeks rasvaa kehossa, voiko olla kohdallasi mahdollista? ne hormonit mitkä pitää kuukautiset yllä toimii rasvalla, mut jos sitä ei oo tarpeeks kehossa niin kas vaan ei ne hormonit toimikaan. et rasva on hyvä juttu.. jos yhtään epäilet et vois johtuu rasvan puutteesta nii suosittelisin syömään rasvasempaa ravintoa.

• Hensu

Onko sulla ylipainoa? Varsinkin silloin, mutta muussakin tapauksessa voi olla kyse siitä, että sulla ois monirakkulaiset munasarjat. Itselläni saman ongelman syyksi todettiin just tuo. Käy lukemassa Lihavuus-palstalta, mitä kirjoittelin aiheesta, ja netistä löytyy hyvin tietoa hakusanoilla monirakkulaiset munasarjat.

• laiha

gyne totesi vastikään toisen munasarjani olevan rakkulainen. olen yrittänyt etsiä tietoa asiasta, mutta joka paikassa törmään vain tuohon ylipainoisuuteen. minä olen ollut koko ikäni reippaasti alipainoinen,enkä liho millään!

• nimerön
        laiha kirjoitti:

gyne totesi vastikään toisen munasarjani olevan rakkulainen. olen yrittänyt etsiä tietoa asiasta, mutta joka paikassa törmään vain tuohon ylipainoisuuteen. minä olen ollut koko ikäni reippaasti alipainoinen,enkä liho millään!

tosissaan olen 20 vuotias ja ylipainoa löytyy aika paljon. tosissaan perse vuotaa vain pillereitten avulla...

gynelogi ei sanonut muuta kun antoi vain pillerit kouraan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe