Miten teillä on "puhjennut" paniikkihäiriö?
Itselläni selvät oireet, en uskalla mennä lääkäriin koska mut leimataan kuitenkin huonoksi äidiksi..
Miten teillä
5
662
Vastaukset
- ritu
Mulla puhkesi lapsen saannin jälkeen ja aina oireilee vieläkin vaikka oon 6v syönyt lääkkeitä. paroxetiinia ja xanoria tarpeen mukaan.Mulla oli samoja tuntemuksia koko ajan mutta se on naisilla yleinen juttu varsinkin lapsen saanti ja hormooni myllerrys laukasee. Et sä voi muuta kuin hoitaa itseäsi, niin jaksat lapsen kanssa. Hyvää jtkoa! Ehkä sen joskuis hyväksyy että se on aso persoonaa ja reagointi amme
- yleinen sairaus
huonoksi äidiksi. Nyt varaamaan aikaa, jotta saat oikean lääkkeen itsellesi ja näin itsesi kuntoon. Ei mitään syytä pelätä lääkärille menoa. Sinua ei leimata. Nykyisin Paniikkihäiriö on hyvin yleinen. Itsellänikin on useita lapsia ym....sairauksia ja kukaan ei koskaan ole leimannut minua huonoksi äidiksi. Kaikkea hyvää sinulle.
- tarjasusanna
ei ole itselläni kokemusta paniikkihäiriöstä,mutta suosittelen ottamaan yhteyttä ÄIMÄän,joka on synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsivien äitien yhdistys - siellä kyllä varmaankin osataan neuvoa ja auttaa
- Herbiina
Itselläni alkoi paniikkihäiriö jo 20-vuotiaana ja tähän aikaväliin mahtuu niin hyviä kuin huonojakin aikoja.Itse odotusaika meni kokonaan paniikitta.Poika kerkesi jo 3-vuotiaaksi kun paniikki taas muistutti olemassaolostaan.Menin terveyskeskuslääkäriin joka sitten kirjoitti lähetteen psykiatrian poliklinikalle.Lääkkeet ja terapia nostivat taas suosta ja jaksoin taas uskoa huomiseen.Itse ajattelin aikoinani tuota samaa kuin sinä nyt mutta olen tullut siihen tulokseen että se on sairaus muiden sairauksien joukossa.Hyvää jatkoa sinulle ja hae ihmeessä apua!
- päinvastoin.
Sinä olet hyvä äiti jos hoidat itseäsi. Lapsesi ansaitsee äidin joka pitää huolta myös itsestään. Jos nyt vaan kipuilet tuossa mielentilassa et todellakaan ole parasta seuraa lapsellesi etkä itsellesikään. Silloin "leimatuksi" tuleminen on todennäköisesti varmempaa.
Käännä siis ajatus toisin päin.
Lykkyä t. Säde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989