Moi
Mitä maksaa bernin pentu? Vanhempien näyttelytulokset varmasti vaikuttaa hintaan. Mutta keskimääräinen hinta. TAI Mitä maksaa ihan kotibernin pentu, ei siis näyttelutuloksia? Ilmeisesti hieman halvempi.
Hintatietoutta, Bernin pentu
6
1930
Vastaukset
ihan kotikoiraa harvemmin juurikaan edullisemmin saa tai täytyy jo tosissaan olla joku vika,sanoisin että keskimäärin voi varautua pulittamaan 800-1000e,keskimäärin pyytävät 900e.sijoituskoiran hinta on usein puolet normaalista kauppahinnasta.
- sivut
berniyhdistyksellä on erittäin hyvä kotisivut, ja siellä pentuvälistys ja pentuvälitystiedoissa on mukana koirien hinnat eli kannattaa hyödyntää tätä mainiota tietolähdettä:
www.sennenkoirat.net
- ---
Tässä siis laskeskellaan edelliseen viestiin suhteutettuna, että paljonko pennutuksella netotaan..?
Voi elämän kevät.
Veikkaukseni todennäköisesti osui oikeaan, joten kommenttina, että laskeskellessa tuloja, kannattaa laskeskella niitä kuluja ihan yhtä lailla.
Saahan ne tietysti "kotikoira-asenteella" minimoitua mutta muistettava on, että kasvattajan (=myyjä) vastuu ei lopu siihen, että pennut saadaa myytyä käsistä. Vastuu jatkuu edelleen, ja kasvattajan korvausvelvollisuus myöskin.
Eli säästöön vaan ne netotut rahat, tulevaisuuden varalle.
Harvapa näillä koirankasvatusasioilla on rikastunut, jos ei ihan holtittomuuksiin ole ryhtynyt, mutta silloin tosiaan on pentutehtailusta kyse.- Marja
Terve vain sinulle.
Itselläni ei todellakaan tullut mieleen tehdä tiliä. Taidat itse olla melkoisesti rahan perään.
Lähinnä ajatukseni oli myydä koiraihmiselle edullisempaan hintaan ystäväkoira. Kuin taas juppukoira näyttelydiivalle.
Kyllä tässävaiheessa elämää on kukkaro sen verran karttunut ja maallista mammonaa sen verran, että ei leipärahoja tarvitse koiraparoilla ansaita. Mutta mikä mahtaa olla sinun ateriasi rikkaus! - ---
Marja kirjoitti:
Terve vain sinulle.
Itselläni ei todellakaan tullut mieleen tehdä tiliä. Taidat itse olla melkoisesti rahan perään.
Lähinnä ajatukseni oli myydä koiraihmiselle edullisempaan hintaan ystäväkoira. Kuin taas juppukoira näyttelydiivalle.
Kyllä tässävaiheessa elämää on kukkaro sen verran karttunut ja maallista mammonaa sen verran, että ei leipärahoja tarvitse koiraparoilla ansaita. Mutta mikä mahtaa olla sinun ateriasi rikkaus!Kun kukkaro on paksu, niin siitä vain pentukuumeessa koiranpennun hankintaan sen sijaan, että ryhdytte niitä itse tuottamaan.
Älyllistä toimintaa en nimittäin vielä ole kirjoituksistanne havainnut tuossa koiran pennutusasiassa, vaan olette valitettavasti luokiteltavissa pentutehtailijoihin. - Marja
--- kirjoitti:
Kun kukkaro on paksu, niin siitä vain pentukuumeessa koiranpennun hankintaan sen sijaan, että ryhdytte niitä itse tuottamaan.
Älyllistä toimintaa en nimittäin vielä ole kirjoituksistanne havainnut tuossa koiran pennutusasiassa, vaan olette valitettavasti luokiteltavissa pentutehtailijoihin.Hmm mikä on pentutehtailija? Siis kaikki henkilöt jotka tekevät koirallensa pennut, vaikka vain yhden pentueen. Väkisinkin niitä tulee useampikin kerralla.
Sinulle kirjoittaja on tainut jäädä erittäinen negatiivinen kokemus jostakin, kun olet noin tuohtunut.
Tiedoksi sinulle, että pidämme pennuista osan itsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659