olen tuntenut tuomaksen kymmeniä vuosia henkilökohtaisesti, sekä muut kiteeläiset bändin jäsenet. en kävisi arvostelemaan tuomaksen ratkaisuja. ja tiedän että tarja on diiva ja ahne. tuomas on fiksu ja sen kanssa tulee kuka tahansa hyvin toimeen, mutta tarjan ylpeys ja omahyväisyys alkoi varmasti jossain vaiheessa hyppimään silmille.
ratkaisua en ihmettele.
tuomas on nightwishin perustaja/säveltäjä/sanoittaja. tarja käy vain laulamassa, eikä hänessä ole mitään muuta nightwishiin liittyvää.
HOLOPAINEN RULEZ, TURUNEN
SUCKS...
4
909
Vastaukset
- kuva kertoo kaiken
Nightwishiä ei enään ole minulle olemassa....Kiitos!
- TT/TH
Tarja Turunen tai Tarja Halonen? Musiikki ratkaisee! Ja bändin nimi olkoon vaikka "Yökalassa"
- rakkaudella Tarjalle
Yhdyn edelliseen. Nightwish elää muistoissani ikuisesti, koska sitä ei ole enää. Onnekseni sain parhaan muiston parhaalta keikalta 21.10.05
- Maj
jep. uskon. ihan oikein tarjalle, kun tollanen diiva on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805