Muita joilla mennyt kauan ennenkuin on tärpänny? Mulla kesti kolme vuotta,mutta nyt onnellisesti raskaana,viikkoja 16 5.Jännittää kauheesti tuleva rakenneultra joka on marraskuun alussa.Toivottavasti pikkusella on kaikki hyvin!
kauan odotettu raskaus
5
719
Vastaukset
- kokonaiset
kymmenen vuotta.
- ...
...raskaana. Tulitko ihan "luomusti" vai onko jotain hoitoja takana? Meillä kohta kolme vuotta yritystä takana ja ei vaan tärppää. Ei olla käyty vielä lääkärissä ku vauvakuume ei vielä niin mahdottoman suuri ole... tervetullut kyllä oisi.
- nasu
... kirjoitti:
...raskaana. Tulitko ihan "luomusti" vai onko jotain hoitoja takana? Meillä kohta kolme vuotta yritystä takana ja ei vaan tärppää. Ei olla käyty vielä lääkärissä ku vauvakuume ei vielä niin mahdottoman suuri ole... tervetullut kyllä oisi.
Varsinaiset hoidot ois alkanu tänä syksynä. Meidät kummatkin on tutkittu ja mitään syytä ei lapsettomuuteen löytyny.Olin kuitenkin kuullut clomeista niin paljon hyvää,että otin ne puheeksi lääkärissä.Suostui niitä kokeilemaan minulle vaikkakin mulla ei ollut mitään häikkää munasolun irtoamisen kanssa.Sain ottaa niitä joka toinen kierto ja kolmannella kerralla tärppäs.
- mutta nyt odotan
Vaikeuksien kautta voittoon :) Olen nuoresta lähtien kuullut lääkäreiltä,että en tule lapsia saamaan.Mutta yllätys oli suuri kaikille,sillä nyt on vauva tulollaan,ihan tostanoin vaan ja kaikki on hyvin :)
- vihdoinkin!
Heippa!
Meillä meni aviomiehen kanssa kaksi ja puoli vuotta ennen kuin tärppäs! Nyt rv 13 6 ja ultra takana. Ei ehitty käyä tutkimuksissa vaikka se kyllä mietityttikin.
Onnellista odotusta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 331524
- 321471
- 911403
- 151333