Miksihän

Minttuliini

kaikki on yhtäkkiä alkanut tuntua niin yhdentekevältä ? 40-kympin kriisikö nyt neljävitosena ?? Vielä jonkin aikaa sitten mulla oli kauhea tsemppi päällä ja olin todella valmis yrittämään pitkän uraputkielämän vaihtamista "inhimillisempään" suuntaan... pusittavan ihanan miehen paikka oli vapaana ja meikä ihan valmis sydämenluovutukseen. Kumppaninhakututka oli kyllä ylhäällä, mutta ei se lähtenyt wörkkimään. Enhän minä osannut luoda kehenkään kontaktia. Nyt yhtäkkiä ei enää kiinnosta mikään. Tuntuu että nyt lässähdän tähän loppuiäkseni.

7

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LÄSSÄHDÄN

Tylsään rutiini päivätyöhöni ! Jo 17 v. samassa paikassa ! Yäk !! Mistä tsemppiä ? En olis päivääkään, ellei velkaa vielä paljon jäljellä. Tätäkö tämä elämä on ? Puskea hiki hatussa töihin ja yrittää jaksaa henkisesti olla tylsistymättä ?? Arjen iloista perheen kanssa pitää voimia kerätä. Aamulla jo odottaa iltaa ja joka päivä viikonloppua ja vapaita. Hyppää yli koko päivän mielessäni. Ei kiinnosta, ei....Onneksi yksityispuolella kaikki ok - vihdoinkin.

• Onni

jep samalta tuntuu ei jaksa edes innostua mistään asiasta.
      ikää on reilu neljäkymmentä ja lapset on yhteisesti exän kanssa huolehdittu ja hoidettu. mutta uutta muijaa ei ole tullut vastaan. eikä ehkä tulekaan ! entäs sitten . pitäisikö huolestua vai...

• lässähdät loppuelämäks..:)kyllä noita aikoja aina joskus tulee,että menee mielenkiinto kaikkeen.Minulla kun sellainen tulee,ajattelen,että se on sellainen "hiljainen latautumisaika"..kerää voimia uuteen elämänjaksoon..:))eihän sitä kuule tiiä,mitä mukavaa ja uutta sullakin on edessäsi...malta vain...

• Doe-01

Tuo depiksesi on vain ohimenevä ilmiö.Kyllä se päivä taas sinullekin kirkastuu,kun et anna periksi:)

Kumppaninhakututka takaisin ylös,ja ihmisten seuraan.Kyllä mä ainakin uskon,että vastaasi kävelee joku,jonka kanssa kemiasi kolahtavat yhteen.Tietenkään mitään ei tapahdu,jos jää vain kotiin istuskelemaan.

• suna45

neljävitonen oli mullekkin sellanen rajapyykki ,et meinasin ajtella et hei mä oon vanha ,mut kuitenkin nyt kohta 46vee täynnä ja elämä hymyilee kyllä se siitä ohi menee;))

• Minttuliini

etten enää jaksa yrittääkään mitään. Tuntuu, että olen täysin antautunut virran vietäväksi. Kotoa en lähde mihinkään töitten jälkeen. Kaikki ystävät ovat naimisissa ja "lapsellisia" kiireineen ja rivareineen... Mulla ei ole ketään ja pelkään todella että annan itseni rupsahtaa konttorituolilla istuvaksi vanhaksi piiaksi.

Kiitos kuitenkin rohkaisevista viesteistä ;)

• keksiä itsellesi jotain mielekästä tekemistä...käy kuntosalilla tai ala harrastamaan jotain muuta..sieltä voi löytyä uusia ystäviäkin...:) Älä vaan jämähdä paikallesi,siinä sitä rypistyykin..:)
        tsemppiä..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe