Night Piss

Muru

Nightwish ei tule enää koskaan olemaan entisensä. Kaikkihan sen ymmärtävät. Mikäli poistunut henkilö olisi ollut vaikkapa joku pojista, olisi yhtye jatkanut entiseen malliinsa. Tämä poikien temppu ei todellakaan ole fanien kunnioittamista. Faneja eivät ole ainoastaan teinitytöt, vaan kaikki me täällä bändin syntysijoilla asuvat aikuiset.
Peli on raakaa musiikkibisneksessä, mutta kyllä pitää se bisnes pitää mielessä, eikä omat kaunat ja katkeroitumiset. Pojot Tarjalle bisneshajusta!

11

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hah

...paskanmarjat. ei tarvi ahnehtia jos muut haluaa tehä musiikkia muiden ja itsensä iloksi!

• Muru

Niin että ei taida sielläkään "hah" tietää miten röyhkeää on bändin säveltäjäkeulurin oma käyttäytyminen! ei sitä puhtaalla iloisella mielellä noita hommia tehdä.
        Kääntöpuolikin on. Yhdyn kommenttiin julkisuustempauksesta Nightwishin uuden alun tienraivaukselle.

• minäääh

oot oikeessa!
      erottamisen ajankohta ei ollu reilu!!
      erotti sit vasta ku maailmankiertue oli ohi!
      toivottavasti jätkät ei tuu menestyy!

• yoko ono

Tosi hyvää härmäläistä pisneshajua...
      Ruveta vittuilemaan kultalevyjä munivalle hanhelle.. Lisää, enemmän, nopeammin, Mulle, Mulle ja Mulle...

• Muru

Tarjan näkemystä ei ole kuultu. Ei siis tuomita vain pikkupoiken leikkikentän aseilla.

• NW fani-vaikka tapahtuis mitä.

no on se kyllä totta, että nightwish ei enään palaa ennalleen koska tarja laulu sopi niin hyvin yhteen lyriikoiden kanssa, mutta "pojilla varmasti oli syynsä erottaessaan tarjan, sehän selviää kirjeestäkin. olen aina pitänyt nightwishin musiikista todella paljon, ja pidän vieläkin, vaikka tapahtuisi mitä, nyt vain pitää odottaa, että millainen se uusi vokalisti onkaan. eihän kukaan tietenkään voi tarjaa korvata.. mutta se jää nähtäväksi...

• typykkä13

siis en tajuu et miten sä voit olla tommonen vaikka sen bändin laulaja erotettiin siis mä lopetan ainaki HETI sen kuuntelun ja mä toivon että tarja tekis jossain vaiheessa vaikka oman levyn niin sais kuunnella tarjan ääntä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kia

Nytpä tiedän millä tota hikipipojen komppanjaa tästä edes on syytä kutsua. Onhan mukavaa kun meillä on nyt Nightpiss ja sen pissikset, hahhaaaa...Hei, kiitos sulle päivän piristyksestä :)

• Rok ja rol

Poikien kirjeestä voi päätellä ainakin sen, että bändin työilmapiiri on jo pidempään ollut päin vttua. Korkeintaan 12-vuotias voi huultaan murtistellen ja jalkaa polkien esittää, että bändien olisi jatkettava yhdessä soittamista millaisessa ihmissuhdehelvetissä tahansa "fanien kunnioittamiseksi".

"mutta kyllä pitää se bisnes pitää mielessä, eikä omat kaunat ja katkeroitumiset."
      Miksi vaivaudut kuuntelemaan musiikkia? Äänitä MTV3:n talousuutisia CD:lle tai sävellä Optio-lehden artikkeli niin saat täsmälleen haluamaasi tavaraa, jossa bisnes on koko ajan mielessä.

Taidetta tehdään primääristi luomisen tarpeesta ja oman henkilökohtaisen tyydytyksen tavoittelemiseksi. Elleivät nämä kaksi asiaa toteudu jotain hajoaa. Nyt hajosi bändi. Sen ennustaminen kuka menestyy ja miten on tässä vaiheessa mahdotonta.

Varmaa on se, että katkera riitely ja syyttely julkisuudessa tulee jatkumaan jonkun aikaa. Ikävää ja tyhmää koska kaikki osapuolet ovat lahjakkaita ihmisiä ja voisivat käyttää senkin ajan luovaan toimintaan.

• hai8

oookkkkkkkk

• typykkä13

oon aiva samaa mieltä tosta asiasta siis mä tuun varmaan lopettaa nightwissin kuuntelun ku tarja lähti sillä mä tuun kaipaan tarjaa tosi paljon=(=(=(=(=(=(==(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe