Eli mitens ois tällainen nimi kuin: Taina Marie Lounatuuli..?
Tuon Marien voisi vaihtaa myös Mariaksi tms. Mari-alkuiseksi. (ei kuitenkaan pelkäksi Mariksi!)
Taina Marie Lounatuuli
7
665
Vastaukset
- on!!
Vaihtaisin ehkä kuitenkin Marien Mariaksi. Mutta oikein kaunis nimi.
- marie ja maria kauhiita
vaihtakaa se lounatuuli!!!!!!!!
- Miisa
Minä kyllä tuon Lounatuulen jättäisin pois, vaikka Tuulia tilalle. Taina on nätti nimi! Taina Tuulia kuulostaisi kivalta.
- Maria :)
Maria on ikään kuin "samaa maata" Tainan ja Lounatuulen kanssa, Marie taas kuulostaa siellä välissä kovin hienostelevalta.
Taina Maria Lounatuuli on ainakin selkeän suomalaisen kuuloinen.- Marie_
Taina erittäin kaunis nimi, hyvin suomalainen. No niin, se Lounatuuli epäsopiva.
- Minäpä minä
Taina MariA Lounatuuli olisi mielestäni parempi kuin Taina MariE Lounatuuli.
Lounatuuli on erikoinen ja nätti nimi, mistä sen "löysitte"? =) - Gil
minäkin. :)
Kaunis nimi: Taina Maria Lounatuuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760