uskon että kukaan ihminen maailmassa ei halua olla lihava. Itse olen laihduttanut vuodessa noin kymmenen kiloa ja toiset samanverran meinaan laihduttaa. Painonvartijoiden ohjeilla se onnistuu ja liikunnalla. En ole käynyt painonvartijoiden kokoontumisessa vaan tilasin kirjekurssin. En myöskään ole ottanut paineita, vaan laihduttanut hissukseen. Ja hyvin olen onnistunut. Oli mahtavaa kaupassa huomata kuinka mahduin pienempiin vaatteisiin. Kaikille tsemppiä laihduttamisessa, kyllä se onnistuu kun ette anna periksi.
En viihdy lihavana
38-40
2
584
Vastaukset
- Crais
Itse olen laihduttanut tässä n. seitsemän kuukauden aikana sellaisen 27kg ja on ihanaa käydä kaupoissa aina kokeilemassa pienempiä vaatteita! Se antaa potkua laihdutukseen ja suosittelen sitä muillekkin!
Tsemiä!- vera
ma olen ihan kateellinen taalla teille..tosin taytyy sanoa etta painonvartijoiden ryhmakokoontumisissa oli kiva kayda la laihduinkin laskemalla pisteita jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944