Terhi arvosteli Katin

alkoholinkäyttöä

Mitä se sille kuuluu,mikä se on muita moralisoimaan jos ei itse uskalla juoda talossa? Katsojille on paljon hauskempaa kun kilpailijat juovat reippaasti kuten Kati ja kuten Hanna teki.

6

1237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhi ei

uskalla itse juoda, vaikka väittääkin vaan ettei juo muutenkaan..jos hänellä on esim. huonoja kokemuksia juomisesta ja humalassa olemisesta..voisi olla, että jos Terhi joisi itsensä humalaan, niin talon asukkaatkin näkisivät millainen Terhi oikeasti on...Ei ihme siis ettei uskalla ottaa...Ja ehkä Terhiä ärsyttää juuri se, että kun muut juovat ja ovat pienessä hiprakassa ja heillä on hauskaa niin hänellä on tylsää...

• kuvitella

että terhi on aivan hirveä humalassa kun on selvinpäinkin niin seko.

• hihhuli

hahaa!! Vai että humalassako sitä aina käyttäydytään niinku "oikeasti on"?? Voi jestas..
        taitaa Terhi olla vain muita viisaampi...

• 123..
        hihhuli kirjoitti:

hahaa!! Vai että humalassako sitä aina käyttäydytään niinku "oikeasti on"?? Voi jestas..
        taitaa Terhi olla vain muita viisaampi...

hahaa! taidat olla keskimääräistä tyhmempi.

• auts

Tiinahan antoi edellisessä äänestyksessä Pertulle pisteen juuri siksi että BB käski laittaa hemmon nukkumaan!! Taisi siis ärsyttää vaikka ei kellekkään talossa sanonut siitä mitään saati BBlle aiemmin..

• boozing_Society

Aikamoista jeesustelua, sillä tuskin kännissä olitjatkaan arvostaa Terhiä selvänä... Ja kun useimmat on kännissä niin se ongelma on TERHI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen