Juuri Joensuuhun muuttaneena ei tiedä tuon taivallista paikkakunnan autoliikkeistä. Menopeli pitäisi saada mutta ei mistä tahansa vaan luotettavasta liikkeestä. Vaihtoauton ostoaikeissa olen.
Kertokaa siis mitkä liikkeet ovat
1)Hyviä, asiakaslähtöisiä paikkoja
2)Huonoja mittarinruuvaus ym. huijarifirmoja
Kaunis kiitos jo etukäteen :)
Luotettava autoliike joensuussa
5
4689
Vastaukset
- Bemari...
Ostaks? BMW 520i -89
Ei kannata autoliikkeestä ostaa mitään koskaan, takkiin tulee niin että rytinä käy.. - Jönssi
Jos käytettyä olisin ostamassa, itse en luottaisi mihinkään muihin kuin isoihin autofirmoihin, eli niihin jotka uusia autoja myyvät ja siinä sivussa myös käytettyjä. Toki pienissäkin voi olla rehellisiä ja kunnollisia liikkeitä, mutta niistä ei koskaan tiedä.
Eli tässäpä Joensuun kunnolliset:
-Autoniekka
-Hartikaisen liikkeet (3 liikettä)
-Avainvaunu
-Laakkonen (2 liikettä)
-Mutanen
-PK-auto
-Timosen auto
Ja nämähän löytyvät myös puhelinluettelosta tai netistä, tosin teollisuusalue ei niin hirveän suuri ole etteivätkö löytyisi ihan ajelemallakin. - esko
olen saanut asiallista palvelua Auto-Aatamilasta Raatekankaantieltä. Autot on myös laitettu kuntoon jos on ollu vikoja. Hinnat onki sit eri juttu
- varma
Eli autoliike Jorma Liimat sieltä ei kannata ostaa ainuttakaan autoa.Itse ostin auton jossa oli aurauskulmat vituillaan ja lupasivat säätää ne oston jälkeen mutta ei kuitenkaa onnistunu ja talvirenkaatki lupas ja antoki mut katoin niitä vasta kotona ja huomasin että joka ikinen rengas oli erinlainen!Monilla moilla on ollu saman laisia vikoja esim.kone lauennu parin kk:den ajon jälkee ja kaikkee mutta sellasta...
- Ansku
Pieni ja autoja ei ole kovinkaan paljon. Luotettavaa palvelua ja takuu pelaa käytetyilläkin autoilla.
Ei pahaa sanottavaa - myöskään hinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53737SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333